Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Gnuffi world.... [DONE]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Gnuffi world.... [DONE]

Lightbulb Gnuffi world.... [DONE]

ff een beginnetje gemaakt aan mijn eerste figuurtje.... II Re Gnuffo...

er zit nog maar 1 laagje op dus moet nog beter komen.... één ding weet ik nu al...het deel dat geverfd is helemaal laten uitdrogen voor ik aan de naastliggende kleur begin....al doende leert men hé.... maar komt helemaal goed hoor...
    de foto's:

de doos

het figuurtje

en nu het beginnetje...
    de baard en de veer op zijn hoed zijn al een klein beetje bewerkt met een witte wash, en denk van dit zo te laten omdat dit er reeds goed uit ziet.

dat was het beginnetje...alle commentaar is welkom...

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Dat is al leuk begin Petra, succes met schilderen.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

sterk begin.... Gnuffo.... gniffel gniffel...

Standaard

Een zeer mooi begin Petra.

Standaard

Het ziet er inderdaad al goed uit, mooie kleuren. Maar hier heb ik een vraagje over:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra Bekijk bericht
    ....de baard en de veer op zijn hoed zijn al een klein beetje bewerkt met een witte wash, en denk van dit zo te laten omdat dit er reeds goed uit ziet....
    Bedoel je niet dat je een witte drybrush gegeven hebt? Een wash zal volgens mij nooit zo dekkend zijn, en zou de diepste delen bewerken, niet de bovenste..??
    Soit, dit gewoon terzijde

Standaard

Leuk figuurtje en al een mooi begin gemaakt .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Het ziet er inderdaad al goed uit, mooie kleuren. Maar hier heb ik een vraagje over:

Bedoel je niet dat je een witte drybrush gegeven hebt? Een wash zal volgens mij nooit zo dekkend zijn, en zou de diepste delen bewerken, niet de bovenste..??
    Soit, dit gewoon terzijde
    Oeps, verkeerde vakterm gebruikt hihihi inderdaad Beyond, tis dus een drybrush die ik gegeven heb, geen wash...

Standaard

Voila, de Gnuffi heeft zijn kleurtjes gekregen en wat drybrushes en washes opgezet....en dit is het resultaat... het blinkt nog wat, sommige delen zijn nog niet helemaal droog en het moet nog een vernislaag krijgen....maar eerst ff laten uitharden...
    hier komen de foto's...

de volgende zou ik graag eens proberen met de airbrush, wordt dus nog een hele uitdaging...

diegene die zich geroepen voelt, commentaren zijn welkom van hoe ik het beter kan doen bij de volgende...

was weer een leuk tussendoortje...

Standaard

ziet er heel netjes uit petra... kan zo de fantasie wereld binnen...

Standaard

Zeer mooi, geen twijfel

Maar als je vraagt om commentaar.... Het had misschien beter geweest had je de jas of de zetel in een ander kleurtje gestoken, nu is er nogal veel blauw, ook al is het niet hetzelfde blauw....
    De vormen van je figuur zouden mooier uitkomen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Zeer mooi, geen twijfel

Maar als je vraagt om commentaar.... Het had misschien beter geweest had je de jas of de zetel in een ander kleurtje gestoken, nu is er nogal veel blauw, ook al is het niet hetzelfde blauw....
    De vormen van je figuur zouden mooier uitkomen.
    Inderdaad, veel blauw, had inderdaad beter de jas in een ander kleurtje gestoken, heb zowat dezelfde kleuren gebruikt als op de afbeelding, de volgende keer toch maar zelf een beetje meer fantasie gebruiken dan...

Standaard

Hoi Petra, leuk figuur deze Gnuffo

Je hebt het schilderwerk netjes gedaan ! Dit is je eerste figuur verfjob ?

vrolijke groet
    Peter
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Ja Peter, dit was mijn eerste probeersel ... heb er nog eentje liggen, maar op dit moment ligt het modelbouwen wat stil....maar komt wel weer... de tweede ga ik ofwel proberen met airbrush ofwel met olieverf....ben er nog niet helemaal uit...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten