Hoofdsponsor

1/18 Ferrari 599GTO (Hotwheels Elite)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTO62

Ferrari meesterbouwer
Registered
Lid geworden
13 dec 2011
Berichten
235
Van deze auto heb ik niet echt een topic geopend, is wel af en toe ter sprake geweest tijdens de bouw van de 246.
Ook deze behoorde tot de geselecteerde groep auto's die "even" opgeruimd moest worden. ;)
En ik moet zeggen, dit is de derde die klaar is van deze groep, ik begin een beetje lucht te krijgen op mijn hobbykamer. :)

Dit is niet echt een verbouwing geweest, alleen een soort upgrade.
Basis is een Ferrari 599GTO van Hotwheels Elite, een mooi model, maar er is altijd wel iets wat mij stoort.
Zoals de vele plastic-kleurige onderdelen, de plastic uitlaten en ook de kleur was niet naar mijn zin.
Nadat alles is aangepast, de body heeft zelfs al drie kleuren gehad, is ook deze eindelijk klaar.

Bij deze dan de eindfoto's:


attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Weer een prachtig model John. Zelfs al had je je naam er niet bijgezet, was dit model onmiddellijk herkenbaar als één van jouw creaties.

De afwerking is opnieuw tot in de puntjes, werkelijk schitterend werk.

PS : waar komen de decals vandaan ?
 
Dank je Pascal, ik ben er dan ook hardstikke wijs mee. :)
De decals komen bij Hobby-Design vandaan, die hebben tegenwoordig een aantal artikelen gemaakt in schaal 1:18 zoals decals, wielsets en PE-materiaal.
 
Bedankt voor de tip John.

Verdorie, ik moet echt van dit Porsche-virus af geraken. Tot voor enkele weken zat ik enkel met F-40's in mijn hoofd, nu zijn het alleen nog 956's en 962's :unsure:
 
Ja, ik las hier ergens dat je porssss...... decals had aangeschaft, dit is toch een kwalijke zaak, Pascal!! :angry: ;)
 
Prachtige gemaakt !
Is in mijn ogen één van de mooiere ferrari's samen met de Enzo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan