Hoofdsponsor

1/35 Japanese light tank type 97 テケ "Te Ke" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, bedankt voor de comments. We gaan gewoon weer verder met de verdere afwerking. Een aantal zaken moet ik hierbij nog nalopen zoals een aantal goede arendsogen gezien hadden. Het zwart van de loopwielen moet weer bijgewerkt worden en de loopvlakken van de rups nalopen met een metaal potlood. Tot de volgende.
 
Zo mannen voor de volgende posts even de adem in houden bij het bekijken omdat het ergens van lang geleden komt. Deze ooit begonnen in Mei 2012 als snel tussendoortje. :nowink::D:D Maar goed tijdens het drogen van de KV en GMC heb ik deze af kunnen ronden. Maar ook een uitmaak om binnenkort iets nieuws open te mogen doen van mezelf.:$ De eindpics, maar op-en aanmerkingen altijd welkom hé.

PICT1253.jpg

PICT1254.jpg

PICT1255.jpg

PICT1256.jpg

PICT1257.jpg

PICT1258.jpg

PICT1259.jpg

PICT1260.jpg

PICT1261.jpg
 
Knappe bak ! De foto's zien er wel wat gelig uit, geeft dit wel een goed beeld van de tank op zich ?
 
Mannen bedankt. Ga nog eens kijken om foto's bij daglicht te maken, misschien dit een ander beeld laat zien.
 
Top model Swa! Die gele camolijn doorheen het model geeft een heel apart zicht. Heel realistisch afgewerkt.
 
Prachtig model geworden, Swa !

Vooral de uitlaat spreekt mij erg aan, schitterend hoe je de uitlaatpijp hebt nagebootst. Mooie flenzen die de knalpot en de -pijp koppelen.
Ook de roesttinten zijn zeer geslaagd.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan