Hoofdsponsor

1/30 " ice ice baby " esa cryosat satellite diorama

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes ,

Ik heb bijna een nieuw diorama klaar , het betreft de europese sateliet de cryosat ,

cryosat1.jpg

drink_ice_cubes_cold.jpg


deze sateliet die op 8 april 2010 de ruimte in werd geschoten doet sinds dan goede metingen die we steeds binnen krijgen via het nieuws .

deze sateliet is gemaakt op het smelten van de pool kappen te meten , dus de diktes van het ijs .

Hier te zien in een filmpie :

http://www.youtube.com/watch?v=AnAU7Ia4PKk

Het model in delen is van een bedrijf die mij het als afgedank heeft toegestuurt , er moesten nieuwe onderdelen op en delen opniew spuiten en in elkaar zetten , ze vonden mijn thema,s wel fraai om het objeckt heen qua thema uitstraling .

morgen als het zonlicht goed schijnt zal ik de eind foto,s maken en plaatsen , met het zonlicht komt het plaatje beter tot zijn recht .

het is best fraai geworden en het model krijgt nog een kans , zonde van de matrialen .8) .

rt~2.jpg 007~50.jpg

tot zover .
 
Dankje Luitjes ,

Nou hier is ie dan : so cold as ice in sunny weather 8) , zeer verfrissend vind ik um zo , het fake ijs is naar mijn mening redelijk gelukt .

001~60.jpg 002~56.jpg 003~60.jpg 004~61.jpg 006~53.jpg 008~50.jpg 009~43.jpg 010~34.jpg 011~31.jpg 012~34.jpg 013~27.jpg
014~28.jpg 015~27.jpg 017~27.jpg

Projeckt close ^^
 
Dat was weer een vluggertje tussendoor......
Het lijkt op het filmpje of er een tent zweeft:P

Weer mooi gerestaureerd hoor bubblegum, 1 vraagje: hoe heb je dat ijs gemaakt:O:wow:

Fred
 
dankje kerel ,,

dat ijs zijn stukjes echt glas . met fake water over op een special manier en dan lijkt het op ijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan