Hoofdsponsor

1/35 Merkava MK.I - herstelling (Tamiya) [WIP]

Erwin, we doen ons best hé :)

Swa, deze twee zijn van Tamiya, en ze zijn van de gekende kwaliteit. Zeker een aanrader, hoewel er andere merken recentere uitgaves hebben...
Een update set van Eduard heb ik liggen, maar op deze twee niet gebruikt (is voor de derde die hier nog staat te wachten op herstelling :O)
Alles wat ik op deze twee heb vervangen is home made, het enige wat ik als AM heb liggen voor één van deze zijn Friuls...
Er zijn wel verschillende AM sets te vinden, maar je zou het eens moeten opzoeken.
Zal eens kijken welke ik hier nog op stock heb, maar die zijn dan voor een Merkava II of III denk ik?

Nog wat micro painting gedaan deze avond, wel niet zo goed te zien op de foto
attachment.jpg
 
@Swa: De update sets die ik liggen heb zijn van Legend Productions, maar deze zijn voor de Merkava Mk III ;)
 
Thanks, voor de reply Beyond. Tamiya is natuurlijk gekend voor hun kwaliteit. Zelf heb ik al een paar keer de kit van Meng in mijn handen gehad. Ziet er ook veelbelovend uit, vooral met de ervaring van de Bradley in het achterhoofd denk ik een goede kit. Nog een paar update-setjes en weer uuuuuuren bouwplezier. :D:D:D
 
Ik ben verder gegaan met wat detailering aan de tweede Merkava, diegene waar ik de ball and chain voor gemaakt heb:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit model komt maar sporadisch eens aan bod voor een verdere sessie, maar beetje bij beetje komt er toch schot in de zzzzzaak :laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan