Ik plaats hier een paar van mijn projecten die ik op de MB site gebouwd heb.Ik hoop dat ze een beetje bevallen.
![]()
Ik plaats hier een paar van mijn projecten die ik op de MB site gebouwd heb.Ik hoop dat ze een beetje bevallen.
![]()
Groetjes.......
Bert
Een paar had ik er al eens voorbij zien komen Bert, ze zijn allemaal heel mooi gemaakt.
Je bent in ieder geval van meerdere markten thuis.
heel mooi gemaakt deze...
Ik vind het leuk om steeds weer wat anders te maken,anders word het zo een sleur he?![]()
Groetjes.......
Bert
Ze zijn zeer mooi
Alleen een vraagje (opmerking/muggezifterij?), de buste van de onderzeeër, moest die niet een beetje schuiner staan? Denk dat de periscoop normaal recht staat....
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Mooi hoor Bert!
Heb de ALF ook liggen dus als je tegen die tijd tips hebt dan zijn ze meer dan welkom!
Mooie projecten bert mooi gemaakt.
Bart
---Hoe foto's uploaden ---- Huis regels ---- Hier Afgewerkte projecten posten ---- Spammen en ongewenste reclame ---
De periscoop is een beetje gezakt doordat deze met een dun pinnetje in de arm is vastgezet.
Groetjes.......
Bert
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: