Hoofdsponsor

1/24 "lonely road" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
hey mensen..

Vandaag begonnen aan de dio waarop mijn rusty nomad komt te staan. als thema heb ik gekozen voor een ietwat bizar toch humoristisch getinte dio... wat dit precies inhoudt zullen jullie de komende dagen/weken te zien krijgen...

Ik ben momenteel nog op zoek naar bepaalde zaken voor dit dio die ik of zelf kan maken of kan kopen. wat ik precies zoek kun je hier lezen...

Nu verder met dit dio. gisteren nog op zoek gegaan naar een geschikte ondergrond en ergens in mijn verborgen schatten heb ik een prachtige fotokader gevonden die zonder glas perfect dienst kan doen als ondergrond voor een dio (TIP) daar hebben we dan eerst op uitgetekend wat er zoal op komt om een indeling te bekomen...

Vandaag heb ik dan gips aangemaakt en hetgeen ik voor ogen had proberen te visualiseren op de ondergrond. maar zoals gewoonlijk zeggen foto's duizend keer meer dan woorden..

Bij deze.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik weet dat het nog niet veel is maar zo krijgen jullie al een klein beeld van de indeling op dit dio.

Tot de volgende....

Groeten Jonas.
 
En we nemen ons een stoel en zetten er ons bij.
 
- uitnodigende en interesse wekkende intro : CHECK
- mooie auto : CHECK
- mooi ondergrondje : CHECK
- veel fantasie : bij mij allesinds CHECK, maar zoals ik je mag horen geldt dit ook voor jou. ;)

Totaal som : Komt dik in orde!!
Ik volg want dit is gewoon top, (en ik wil hier eel veel uit leren, want dit staat mij ook nog ooit te wachten)
 
aangezien er al wat volgers zijn zullen we dan ineens maar waar voor hun geld geven...

Nog klein beetje verder geprutst... het hekkenwerk is perfect zoals het in mijn hoofd zit. op de achtergrond kun je al een rotsje zien opdoemen... kleine update maar spijtig genoeg de laatste voor vandaag... tijd om onder de dekens te kruipen voor alweer een spannende dag op het werk morgen...

Foto's...

attachment.jpg

attachment.jpg

Cheers Jonas.
 
Je hebt nog een volger Jonas, dus morgen maar gelijk weer een update :).
 
Een goed begin is het halve werk hé ;)
Ziet er goed uit, en een cactus lijkt mij nu niet zo moeilijk om te scratchen... :8
Ik heb hier anders nog wel enkele echte cactus naalden liggen.... ;)
 
Zeer mooie opstelling Trobwal ! Dit is echt spannend !
 
bedankt voor de reacties mannen
en ook vandaag kan ik jullie terug een aantal foto's voorschotelen... nog steeds bezig met de opbouw dus niet veel uitleg aan geven en gewoon de foto's tonen....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Cheers Jonas.
 
Jonas,

Tof hekje net als je model
Wat voor verkeersbord ga je maken ? ik heb hier een heleboel usa borden in verschillende schalen kunt ze printen en opplakken.
laat maar weten of je er iets mee kan dan stuur ik de link.

Succes nog he, blijf deze ook volgen.

Gr
Dirk
 
Prachtig, inderdaad.
Toch zou ik de horizontale,afgebroken paaltjes iets laten doorhangen. Met deze verbinding zal de paal door zijn gewicht zakken. Hoe langer/zwaarder de paal, hoe meer ;)
Tenzij het de bedoeling is dat de illusie gewekt wordt dat ze doorlopen??:ph34r:

Alhoewel, eentje laten doorhangen kan misschien wel mooi staan....???? ;)
 
Mooi dio Jonas, ik volg dit in stilte.

'k ben vooral benieuwd naar wat je in gedachten hebt. Het belooft in ieder geval een mooi project te worden.

Groeten Rik
 
Dit ziet er goed uit... Blijf zeker je roesteffect geweldig vinden, ben eens benieuwd naar het eindresultaat
 
Tenzij het de bedoeling is dat de illusie gewekt wordt dat ze doorlopen??:ph34r:

inderdaad beyond het is de bedoeling om de illusie te wekken dat deze doorlopen... misschien dat ik in een later stadium beslis om toch eentje te laten doorhangen..

het verkeersbord moet geheim blijven. is een speciaalke die ik gevonden heb op het internet... en past perfect bij men dio...
iemand trouwens al een idee van het thema. zou stillaan duidelijk moeten worden.... (let vooral op de titel....)

Groeten Jonas.
 
een stukje woestijn met zo'n doodskop bordje zou wel leuk zijn. Maar ik weet zeker dat jij hier iets moois zal neerpoten.
 
Thema "Roadrunner", en achter de auto zit Coyote verborgen...???
Mooi werk Jonas. Die roestbak ziet er fenomenaal uit.
 
goed geprobeerd christophe maar Nee. Tip heeeeeel lange baan.
 
Ben je even een paar dagen off-line....... tja en dan hier gelijk een boeiend dio.
De opzet ziet er in ieder geval super uit.

dus weer een volger.

En voor het thema is dat misschien:

Lonely Road (The Red Jumpsuit Apparatus album), or the title song
Lonely Road (Denny Laine album), or the title song
Lonely Road (novel), a novel by Nevil Shute
The Lonely Road, a 1936 British drama film based on Shute's novel
Lonely Road Books, an American small-press publisher
"Lonely Road", a song by Paul McCartney from Driving Rain
"Lonely Road", a song by Daniel Lioneye from The King of Rock'n Roll

Zomaar wat ideeën hé;)

Fred
 
hugemikus zit er dicht bij. het gaat hier namelijk om de US Route 50 dwars door nevada... laat ons zeggen een soort tribute aan deze route....

Dit weekend zal het wat kalm zijn daar ik ook wat verder ga bouwen aan mijn badkamer schaal 1/1 maar maandag avond mogen jullie terug een update verwachten....

Tot dan...

Groeten Jonas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan