Hoofdsponsor

1/24 "lonely road" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tenzij het de bedoeling is dat de illusie gewekt wordt dat ze doorlopen??:ph34r:

inderdaad Beyond het is de bedoeling om de illusie te wekken dat deze doorlopen... misschien dat ik in een later stadium beslis om toch eentje te laten doorhangen..

Dan zou ik opteren om de linkse onderaan te nemen. Waarom? Wel, van wat ik kan zien is hij iets korter dan je grondplaat, wat dus de indruk geeft dat hij daar stopt, ipv doorloopt...
Vervangen door een langer stukje hout kan ook hé ;)

Route 50, is dat diegene die door de zoutwoestijn loopt?
 
Yo Jonas,

Héél knap ondergrondje in wording...mijn eerste gedachten waren meteen...waarom achter de wagen geen groot reclame bord plaatsen...je weet wel, zo'n typische joekel...route66 achtig...

Maar dat hekwerk ziet er ook wel mooi uit.

Greetz Nico
 
bedankt allemaal voor de reacties.

En we gaan gestaag verder. nog wat verdere opbouw gedaan. kleine plantjes toegevoegd en aan de cactus begonnen...

oordeel vooral zelf.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Cheers Trobwal.
 
Pas op dat u u niet prikt he aan die cactus ;)

Ziet er steeds mooier uit heel benieuwd

Gr
Dirk
 
Ja, hiermee is mijn volledige aandacht gewekt Jonas.
Ik neem aan dat je cactus nog maar in een beginstadium is ? De "armen" zijn anders een beetje te hoekig (als ik dat mag zeggen).
Als ze nog wat dikker moeten worden zou ik de hoeken iets meer afronden.
Verder niets dan lof, ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
hey mark je hebt gelijk.... toen ik wat referentiefoto's bekeek trok deze cactus eigenlijk nergens op dus ben ik aan een nieuw ontwerp begonnen. meer vanavond....

Groeten Jonas.
 
Ik heb hier enkele referentie foto's genomen voor je cactus:

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php
 
hey beyond. bedankt voor de fotos... ik had zelf al iets in gedachten... zoals jullie op onderstaande foto's kunnen zien komt dit meer tot zen recht zo...

Ook begonnen aan het inkleuren van de ondergrond.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groeten Jonas.
 
Ja Jonas, dit is veel beter. Hiermee zit je er "boenk" op.
Krijgt deze jongeheer of jongedame ook nog stekels aangemeten ?
Zal je dio zeker meer uitstraling geven.
Keep it up...

Mark
 
en de laatste foto voor vandaag... een klein sfeerbeeldje. let wel op dat de tonen nog naar beneden gaan door een lichte filter toe te passen...

attachment.jpg

Cheers Trobwal...
 
Ja maatje,
ziet er goed uit.
 
Ziet er zeer mooi uit, maar ik ga (terug) een beetje muggenziften...
Ik zou de olievlek iets minder laten blinken, na al die tijd zal deze al iets meer stof verzameld hebben.... ;)
 
Ziet er zeer mooi uit, maar ik ga (terug) een beetje muggenziften...
Ik zou de olievlek iets minder laten blinken, na al die tijd zal deze al iets meer stof verzameld hebben.... ;)


maar beyond toch zoals we van u gewend zijn kunt ge ook nie wachten op het eindresultaat... ik ga alles nog afzwakken... dus ook de olievlek kerel...
 
Ziet er al bijzonder mooi uit Jonas, heel leuk dio gaat dit worden.
 
Zo'n mooie wagen weg laten roesten, gij moest straf krijgen :@
Maar met wat putty en wat verfjes is er best nog wat van te maken:D:D:D:D:D

Mooi bezig Jonas.

Fred
 
en eindelijk na een paar dagen... om exact te zijn. toch wat tijd gevonden om verder te doen..... de cactus was nu voldoende uitgehard dus konden we naalden toevoegen... ik heb de naalden er over gestrooid in de hoop om een deftig effect te krijgen.... (ze voor opsteken had ik niet veel zin in) maar vind het niet echt geslaagd... maar wat vinden jullie.... ben echt aan het twijfelen om dit ja dan nee opnieuw te gaan doen maar dan op de modelbouwersmanier.... geduldig...


enfin laat maar iets weten he..

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nogmaals bedankt voor jullie aandacht...

Groeten Jonas..
 
Jonas, de cactus ziet er al veel beter uit, maar moet nog wel wat meer kleur krijgen (tinten groen). De naalden zou ik er ook op de modelbouwersmanier aan toevoegen. Zal het effect zeker ten goede komen.
Voor het overige begint het er al heel goed uit te zien. Goe bezig man...

Mark
 
voila... deze staat voorlopig klaar. heb vandaag nog beetje met de airbrush gespeeld om de kleuren wat beter tot zen recht te laten komen... rondom de wagen een roestachtige tint gecreeerd (na jaren van roesten sijpelt er ook wat door in de grond) met "distress ink rusty hinge" en de cactus wat tinten groen gegeven... de wagen staat er nu op gefixeerd...

Deze gaat nu even de kast in omdat ik nog op zoek moet naar een skelet en nog decal papier dien te bestellen... dus voorlopig af... voorlopige eindfoto's maar deze zijn in slecht licht getrokken.... als het weer het de komende dagen toelaat volgen er nog foto's bij dag licht...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Groeten Jonas.
 
ziet er al mooi uit.wat heb je gebruikt voor de naalden van de cactus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan