Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Barnfind "Old 'n' Rusty" [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 48

Discussie: Barnfind "Old 'n' Rusty" [DONE]

Standaard Barnfind "Old 'n' Rusty" [DONE]

omdat ik al heel graag iets wou doen met roest en pigmenten. en natuurlijk Guy zijn schitterende demo waar ik wat ideeën heb mogen opdoen ben ik na het verzamelen van de benodigdheden al enkele stappen ver in het maken van een Dio --> Barnfind "old'n'rusty"

Gewoon eigenlijk om te leren hoe roest te maken op modelbouw. ik ga eerst afwerken en nadien zal ik in stappen uitleggen wat er gebeurd is adh van foto's.

Hoewel Guy zijn techniek schitterend is en "gewoon" makkelijk is wou ik nog wat diepgang creeren en heb ik zelf een methode uitgeprobeerd die in men hoofd zat. meer later daarover..

Nu alvast een teaser.... dit is WIP dus het uiteindelijke resultaat kan nog verschillen van deze foto.

Cheers Trobwal.
    Laatst gewijzigd door Camaro69; 21-10-14 om 18:39

Standaard

Ha maatje,
    ge gaat een sloperij beginnen.
    Ziet er al goed geroest uit.

Standaard

Dit ziet er veelbelovend uit Jonas, ben benieuwd naar de volgende foto's.

Standaard

zonde van de Bel Air. Maar ik zal je zeker volgen, want dit is iets dat ik ook wil leren...

PS. wat bedoel je met
    WIP

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zillion Bekijk bericht
    zonde van de Bel Air. Maar ik zal je zeker volgen, want dit is iets dat ik ook wil leren...

PS. wat bedoel je met
    Work
    In
    Progress

Standaard

Ben wel heel benieuwd aan het worden nu .
    Interessant om te gaan volgen.

Standaard

Nog meer roestige bakken op het forum
    Ben benieuwd naar de foto's...

Standaard

Dit ziet mij er eentje uit om te volgen... Het effect is wel al geslaagd... Heb ooit ook es een setje gekocht om roest te creeren.. ken de naam niet meer.. als ik er eens opuit kom, laat ik het wel es weten als je wil...
    Grtz kevin

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Ja, ja..... ons een worst voor houden hé

Laat maar snel de rest van de foto's komen!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht echt dat het onderdeel op de foto een 1/1 was. Dat ziet er dus veelbelovend uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zillion Bekijk bericht
    wat bedoel je met WIP ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Camaro69 Bekijk bericht
    Work
    In
    Progress
    Hmm, dit wordt een roestbak, dus is het meer een "Wreck In Progress"

Veel plezier en succes Jonas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wet Sellery Bekijk bericht
    Hmm, dit wordt een roestbak, dus is het meer een "Wreck In Progress"

Veel plezier en succes Jonas.
    hehehehe goeike.

@ kevin. dit is gewoon met pigmenten dat ik werk. ik weet dat er setjes op de markt zijn voor roest maar wou men eigen weg een beetje volgen...

Na het weekend krijgen jullie meer foto's en uitleg. nu nog even verder doen he.

Standaard

Awel, ik ben alvast zeer benieuwd...
    Op de werkbank...een hoop rommel!

Standaard

en nog een paar foto's... het proces om tot dit soort roest te komen is iets uitgebreider dan de methode van Guy maar echt knap resultaat... vooral in het echt.. de kleurverschillen onderling worden nog geblend met een filter maar voorlopig moeten jullie het hier mee doen... ik ga proberen om een video demo te maken van deze methode zodanig ik dit jullie netjes kan uitleggen. maar da's voor later. nu volle bak door doen terwijl ik in de swung zit.

Cheers Trobwal.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten