Hoofdsponsor

1/35 Potteau '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
tussendoor wat werken aan een klein dio'tje, proberen om de bekende zwart wit foto's van de rokende soldaten na te maken.
dit is zijn foto's van de slag van Poteau, tss Vielsalm en St.Vith.... aangezien ik geregeld in poteau het museum ga bezoeken, en met op internet rond te neuzen deze figuren gevonden had was de verleiding te groot natuurlijk..

hier een eerste foto van een van de figuren waar ik aan bezig ben..

attachment.jpg
 
Da's een veelbelovende start Kevin. Je hebt al veel diepte in de kledij gestopt !
 
Ziet er al goed uit, en het figuurtje lijkt de pose te hebben van op de foto....
Ben al benieuwd naar de volgende update ;)
 
@ Danny : schaal is 1/35

@ GUnit : ja diepte proberen in te brengen, is nog niet klaar hoor :D maar dit is met flits getrokken, dus de kleuren komen wel iets feller door dan het origineel..

@ Beyond : ja idd, deze doos bevat 4 figuren die ongeveer op de orginele foto's zijn nagemaakt.. als deze alle 4 klaar zijn, moet er nog een elektriciteitspaal bij komen en een vervallen schuurtje, (binnekort foto's gaan maken, want dit schuurtje staat nog steeds op dat veld)
 
klein beetje meer gedaan, nog wat accessoires erop beetje schilderwerk en dan is deze jongen zo goed als klaar ( ontbreek nog een kleurke maar das iets voor later)

attachment.jpgattachment.jpg

met de sigaret twijfel ik of ze niet te groot is?

attachment.jpg
 
Ik zou een fijnere maken, maar je kan er ook een 'buitgemaakte' sigaar van maken !
 
een andere sigaret gaat het dus worden :D en ja Beyond, ben nog van zin om een schouderriem te bevestigen...
 
Leuk topic, Kevin.

Je sigaret is inderdaad wat aan de dikke kant, misschien gewoon een eindje messing draad 0.3 mm gebruiken.

Je figuur is mooi geschilderd, maar droegen deze SS-troepen geen Camo uniform ?

Groeten Rik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok Rik, bedankt. Knappe site idd! Gaat zeker nog van pas komen in de toekomst...
 
Ziet er prachtig uit! Wat die camo betreft, ik denk dat deze zonder camo was. Op een kleurenfoto (ingekleurde zwart-wit foto)van die persoon, zie je duidelijk dat je de juiste kleuren hebt gebruikt.

attachment.jpg

Erwin.
 
Ben benieuwd wat het zal geven als het volledig af is.
Wel een mooie foto als je het mij vraagt
 
idd erwin, op deze foto zie je idd niets van de camo, maar figuurtje zelf zie je ze van onder de mouwen komen, op de foto's die ik nog ga posten heb ik deze een kleur gegeven (tijdelijk) omdat ik nog wat kleuren ontbreek, toch bedankt voor deze foto! in kleur had ik hem nog niet gezien...

@ famo, benieuwd wat het eindresultaat gaat zijn, ik ook hoor :D :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan