Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
poteau '44 [DONE]
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 165

Discussie: poteau '44 [DONE]

Lightbulb poteau '44 [DONE]

tussendoor wat werken aan een klein dio'tje, proberen om de bekende zwart wit foto's van de rokende soldaten na te maken.
    dit is zijn foto's van de slag van Poteau, tss Vielsalm en St.Vith.... aangezien ik geregeld in poteau het museum ga bezoeken, en met op internet rond te neuzen deze figuren gevonden had was de verleiding te groot natuurlijk..

hier een eerste foto van een van de figuren waar ik aan bezig ben..

Standaard

Mooie start Kevin op welke schaal is dit figuurtje...

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Da's een veelbelovende start Kevin. Je hebt al veel diepte in de kledij gestopt !

Standaard

Ziet er al goed uit, en het figuurtje lijkt de pose te hebben van op de foto....
    Ben al benieuwd naar de volgende update

Standaard

@ Danny : schaal is 1/35

@ GUnit : ja diepte proberen in te brengen, is nog niet klaar hoor maar dit is met flits getrokken, dus de kleuren komen wel iets feller door dan het origineel..

@ Beyond : ja idd, deze doos bevat 4 figuren die ongeveer op de orginele foto's zijn nagemaakt.. als deze alle 4 klaar zijn, moet er nog een elektriciteitspaal bij komen en een vervallen schuurtje, (binnekort foto's gaan maken, want dit schuurtje staat nog steeds op dat veld)

Standaard

Ziet er leuk uit, ik volg.

Grtz Bart.

Standaard

klein beetje meer gedaan, nog wat accessoires erop beetje schilderwerk en dan is deze jongen zo goed als klaar ( ontbreek nog een kleurke maar das iets voor later)

met de sigaret twijfel ik of ze niet te groot is?

Standaard

't was een heavy smoker

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Ik zou een fijnere maken, maar je kan er ook een 'buitgemaakte' sigaar van maken !

Standaard

Komt er nog een schouderriem aan de MG?

Standaard

Sigaret zou er nog kunnen doorgaan, ook al lijkt hij iets groot en dik. Zie in het begin van dit filmpje http://www.youtube.com/watch?feature...v=1xiAY8D2AGg#!

Standaard

een andere sigaret gaat het dus worden en ja Beyond, ben nog van zin om een schouderriem te bevestigen...

Standaard

Leuk topic, Kevin.

Je sigaret is inderdaad wat aan de dikke kant, misschien gewoon een eindje messing draad 0.3 mm gebruiken.

Je figuur is mooi geschilderd, maar droegen deze SS-troepen geen Camo uniform ?

Groeten Rik

Standaard

Je figuur is mooi geschilderd, maar droegen deze SS-troepen geen Camo uniform ?
    - idd Rik deze droegen idd camo uniformen, maar op de andere figuren zie je ze...
    deze zie je het alleen aan een klein stuk van de mouwen, die komt nog onder deze "regenjas" uit..

zie link ===> http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._6572869_n.jpg

maar deze kleuren heb ik niet momenteel, dus da ga nog ff moete wachten.... :p
    Laatst gewijzigd door Beyond; 03-05-12 om 12:58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Sigaret zou er nog kunnen doorgaan, ook al lijkt hij iets groot en dik.
    Hangt er vanaf wat voor sigaret hé.
    wie weet wat daar in zit
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten