Hoofdsponsor

1/35 6th of june 1944, 0800 hr outside St- Marie du Mont France

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-DAY 1944

Well-known member
Registered
Lid geworden
11 nov 2011
Berichten
1.676
Ik weet nu niet of hij hier thuis hoort, indien niet laat me het gerust weten.

Het diotje gaat over de een duitse patrouille eenheid die op zoek is naar de gelande airborntroopers, ergens rond St-Marie du Mont.
Dio is ongeveer een klein jaartje oud. Ik vind hem persoonlijk wel geslaagd en daarom wilde ik hem met jullie delen.
geef gerust jullie menig, wat daar kan ik alleen maar uit leren hé;)

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


Grtz Bart.
 
Een zeer geslaagd dio bart,kan je even vertellen waar van je het water hebt gemaakt..
 
Een heel mooi dio Bart,vooral de waterpartij vind ik mooi.Een paar puntjes die ik zelf zou verbeteren(is geen kritiek hoor)de tank en figuren glimmen nogal verder zou ik de tank en de weg een beetje behandelen met wat pigmenten om een beetje stoffig effect te krijgen
 
vind het ook heel mooi maar heb het zelvde gedacht als bert .
als ik naar danny zijn dio tjes kijk zijn die erg mat wat wel mooier is hoe dat doed moet je maar eens aan hem vragen want bij mij blinkt ook alles nogal hard dus daar kan ik je geen raad in geven bart maar het dio op zig mag er zeker wezen hoor 8)
 
Een geslaagd project.
Er zijn al enkele punten aangeduid die eventueel verbeterd kunnen worden, wat mij ook vlug opgevallen is, is dat de oeverplanten netjes op één lijn staan. Breng daar een beetje meer diepte in door de planten niet zo op een rechte lijn te plaatsen, en je hebt een gans ander zicht...
 
Bedankt voor de opbouwende kritiek jongens, nu kan ik daar aan werken in het vervolg bij z'on soort dio's.
De blink blink van eigenlijk de verkeerde vernis denk ik, nu gebruik ik matte vernis en de blinkt niet zo hard.
Danny het water is terug van autoresin, met een geschilderde ondergrond zoals bij mijn brugske.

Grtz Bart.
 
De voornaamste verbeterpunten werden al opgemerkt door de reagerende leden Bart. Ik denk dat je op een jaar tijd heel veel vooruit bent gegaan ! Maar dat doet geen afbreuk aan dit dio. Zelf denk ik dat het goed is om al te felle kleurtjes steeds te verzachten door er met de airbrush overheen te passeren, zo hier in het geval van de oeverplantjes. Ik zou ook volgende keer meer plantjes in het water verderop zetten, zodat je de lijnvorming doorbreekt. Het water zelf ziet er prima uit, de van de baan geraakte jeep is een knap accent en is ook te zien op wartime foto's. Mijn eerste werk start altijd met het verzamelen van foto's in een map, waaruit ik dan de kleuren van mijn eigen stukje diorama kan distilleren. Bedankt voor het delen Bart !
 
En zo leer je weer van elk project Bart.
Het dio ziet er prima uit in mijn ogen, ik moet het je nog maar nadoen.
Wel jammer van die Willy's, die zo uit de bocht gevlogen is ;).
 
Thanks jongens, nu heb ik meerdere meningen over dit dio'tje. En meerdere ogen zien altijd net iets meer dan één paar ogen.
Van elkaars menig kunnen we enkel maar bijleren vind ik.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan