Hoofdsponsor

1/20 Von Braun Saturn v F1 engine , nummer 12/ 02 in zilver diorama

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes ,

Vandaag me 12de saturn v F1 1/20 engine afgewerkt , de 2de in zwaar zilver en koper transport wagen , deze keer heb ik een rood blanket verwerkt op de motor die er normaal op zit ter bescherming transport .
Het is uit styreen gemaakt , en valt open als doek .

bouwtijd 200 uur , kosten :( maar het resultaat is er :$

1.jpg 2.jpg

3~0.jpg 4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg 12~0.jpg

13.jpg 14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg
 
:O:O:O Wat kan een mens hier nu op zeggen ???

Ik weet wel wat : het is geen kwestie meer van "dit model is op een fantastische manier gebouwd door Bubble", maar "dit is een Bubblegum-model, dat is goed te zien aan de fantatische manier van bouwen" ^^

Hiermee bedoel ik dat het nu echt wel duidelijk is : zie je een mooi gebouwd realspace model of dio, moet je gaan kijken wie het gemaakt heeft. Maar zie je een fantastisch realspace model of dio, dan WEET je gewoon dat het door niemand anders dan jou kan gemaakt zijn. Volgens mij ben je nu even bekend bij NASA als Neil Armstrong :)

Prachtig werk Bubble ApplausApplaus
 
Hier wordt met veel lof over je werk gesproken Bubblegum, en ... terecht hoor, ik kan mij alleen maar aansluiten bij deze woorden.
Blij dat je dit allemaal met ons wil delen :)
 
dankje luitjes ,

de clear coat laag is zeer nodig bij dit zilveren , anders is het zilver donker , nu kan er geen lucht meer bij .
 
Jammer dat ik niet mag vloeken op het forum, maar ******* wat een mooi model weer!!!!!

Fred
 
Hier hetzelfde, als je een topic van Bubblegum opent wéét je gewoon dat je luttele seconden later naast je stoel ligt van verbazing ! Hier ook, zo indrukwekkend kan alleen Bubble het, onze Spacemaster !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan