Hoofdsponsor

1/72 Usmc [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Vandaag aan een nieuw kitje begonnen nl. de USMC landing craft air cushion 1/72 van Trumpeter.De kit ziet er goed uit en is netjes in de doos verpakt de bodemdelen zitten in een appart doosje en het rubberen luchtkussen zit appart in een plastic blisterverpakking.

CIMG6746.jpg
Kleurenschema.
CIMG6747.jpg
Boekje en decals.
CIMG6749.jpg
Berg plastic.
CIMG6750.jpg
De bodem bestaat ui 2 delen en is van erg dik plastic dus lekker stevig.
CIMG6751.jpg
PE.
CIMG6752.jpg
Het luchtkussen is van zacht rubber waar ze ook wel banden en tracks van maken.

Een begin gemaakt met het dek en de op/afritten,eigenlijk zou ik nu het rubber luchtkussen moeten plaatsen maar dat doe ik als laatste als de rest klaar is.
CIMG6753.jpg
 
Schitterend zeg een hovercraft op ons forum,nooit gezien in kitvorm trouwens.veel succes ermee.
 
Ha Bert,
Mooi ding. Ben benieuwd. Ziet er erg leuk uit. Veel decals trouwens. Zakt hij door zijn rubbers als hij af is of is de rand stevig genoeg. Bouw ze.
 
Ha Bert,
Leuk dingetje. Hovercrafts zijn toch apart. Veel decals trouwens.
Is het rubber stevig genoeg om het model te dragen of zakt hij misschien door zijn sloffen?
Ben benieuwd. Bouw ze en have fun.
 
Speciale kit.
Ik volg.
 
De eerste onderdeeltjes zijn geplakt,de foto's spreken voor zichzelf.Ik hoop niet dat de rest van de kit ook deze naden heeft.
CIMG6754.jpg
CIMG6755.jpg

Het leuke van deze kit is dat je er nog genoeg voertuigen bij kunt bouwen en op het de zetten.

De rubberen rand zal niet zo erg doorzakken denk ik hij is vrij stevig.
In deze komen voor de verandering geen ledjes Rik
:nowink:
 
Mooie Kit Bert, succes en veel plezier met de bouw.

Fred
 
Interessante kit Bert. Ik heb deze ook bijna gekocht ware het niet dat ik voortijdig aan een ander project werd gekoppeld. Ik zal dit dus nauwlettend gaan volgen. Alleen jammer dat Trumpeter nu deze naadjes laat zien. Ik had in het verleden goede ervaring met Trumpeter.Maar gelukkig hoort dit er nu eenmaal ook bij.
Veel plezier en succes.

Ron
 
Ach een paar naadjes dicht plamuren zijn we toch wel gewend he mannen icon_mrgreen.gif
De prijs van de kit was €64.95 wat me op zich wel meevalt voor deze kit,en over een dio ben ik aan het nadenken voorlopig ben ik hier wel zoet mee.
wel heb ik een paar onderdelen in elkaar gezet en het dek in de primer gespoten.
CIMG6757.jpg
 
Mooie kit, heeft 1 groot nadeel naar ik gelezen heb, dat je de op- en afritten niet naar beneden kan plaatsen door de rubberband. Voor de rest: heel benieuwd naar je verslag voor tegen dat de mijne de revue passeert. Is het misschien een optie om de binnenkanten van de modules nu reeds zwart te spuiten om de zichtbaarheid van de holle ruimtes te beperken?
 
De op/afritten laat ik toch omhoog staan dus dat is geen probleem voor me.Wat betreft de binnenkanten zwart maken is een goed idee zal ik zeker doen.
 
Succes met dit project Bert, apart ding om te gaan volgen.
 
ziet er mij een leuke kit uit.uit hoeveel stukken bestaat deze kit.Tzien er allesins genoeg uit.
 
Vandaag het dek grijs gemaakt en de opbouwen in de primer.
CIMG6783.jpg
CIMG6782.jpg
 
Bert, succes met je project.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan