Hoofdsponsor

1/35 dock with stairs and ........ [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
706
attachment.jpgattachment.jpgdeze doos heeft italeri uitgebracht voor haar 50 ste verjaardag
voor haar schepen op 1:35 aan toe te voegen,ik zal waarschijnlijk
opteren voor de maiale,een bemande torpedo met 2 kikvorsmannen
tot later
 
mooi ding maar plak werk is er presies niet veel aan het zal een schilder jobke worden 8)
 
Yo Yvan,

Dat ziet er een mooi kitje uit. Meer dan behoorlijk gedetailleerd...word een plezier om te gaan schilderen en verweren.

Greetz Nico
 
Ik kom hier ook bij zitten als ik mag?

Grtz Bart.
 
Hey hey Bart hier is nog een plaatske amigo, dit wordt een pareltje...
 
Zoals we Yvan kennen ja dat word een pareltje net als zijn schitterende schepen,succes Yvan want ik vind dit wel een erg mooie kit
 
Ferm stukje kade, benieuwd naar de schilderwerken Yvan !
 
attachment.jpgattachment.jpgde eerste schilderwerken zitten erop,nu de atributten nog,zoek ook nog lantaarnpaal en dergelijke op 1/35,hier op het forum zitten wel mensen die weten waar ik dat kan vinden hoop ik,tot later want aan mijn graf spee is ook nog wat werk
 
Tamiya heeft dit in zijn gamma:

ITEM 35067
Road Sign Set
main.php


Mooie schilderwerken trouwens ;)
 
is echt prachtig geworden, ben benieuwd achter het einde verhaal ;)
 
Wow, knap gedaan. Dit wordt prachtig.

Grtz Bart.
 
Prachtige metamorfose !

Van een stukje egaal grijze plastiek naar een levensecht stuk kade/straat. Heel mooi gedaan.
Misschien met wat Track Brown pigmentpoeders de kasseien langs de sporen wat verweren. Het remstof van de wagens kleuren nl de kasseien roestbruin.

In ieder geval een mooi stukje werk, leuk om dit te volgen.

Groeten Rik
 
Gaaf,ik heb deze ook besteld ik heb de U-boot biber al liggen.
 
Yo Yvan,


Dat ziet er puik schilderwerk uit...mooi hoe je het er stoffig hebt laten uitzien op de straat...

Greetz Nico
 
Yvan is weer op dreef zo te zien.
Misschien ook een beetje groen laten doorschijnen zo boven de waterlijn. Ge weet wel é, zeewier en mos-vorming. Tis maar een gedacht voor een detail want zoals je dio er nu al bijstaat is het ook al in orde.
 
mijn maiale oftewel varken kan worden te water gelaten,deze langzaam voortbewegende
torpedo werd zo genoemd wegens moeilijk bestuurbaar,er werd met dit tuig tot onder een
schip gevaren en daar werden de explosieven vastgemaakt,16 schepen werden zo tot
zinken gebracht in wo 2,mijn varken wacht op een spuitbeurt terwijl mijn road sign set
al in de primer staat,tot later
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
Hey,

Ivan, uw varken ziet er goed uit :):)
Neen, welke kit is dit, ziet er mooi uit met de PE erbij, ik zie hem al liggen in het water, zal weeral iets schoon worden man, doe zo verder. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan