deze doos heeft italeri uitgebracht voor haar 50 ste verjaardag
voor haar schepen op 1:35 aan toe te voegen,ik zal waarschijnlijk
opteren voor de maiale,een bemande torpedo met 2 kikvorsmannen
tot later
deze doos heeft italeri uitgebracht voor haar 50 ste verjaardag
voor haar schepen op 1:35 aan toe te voegen,ik zal waarschijnlijk
opteren voor de maiale,een bemande torpedo met 2 kikvorsmannen
tot later
Schitterend Yvan heb men stoel al op de eerste rij gezet...
mooi ding maar plak werk is er presies niet veel aan het zal een schilder jobke worden![]()
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself
Yo Yvan,
Dat ziet er een mooi kitje uit. Meer dan behoorlijk gedetailleerd...word een plezier om te gaan schilderen en verweren.
Greetz Nico
Hey hey Bart hier is nog een plaatske amigo, dit wordt een pareltje...
Zoals we Yvan kennen ja dat word een pareltje net als zijn schitterende schepen,succes Yvan want ik vind dit wel een erg mooie kit
Ferm stukje kade, benieuwd naar de schilderwerken Yvan !
de eerste schilderwerken zitten erop,nu de atributten nog,zoek ook nog lantaarnpaal en dergelijke op 1/35,hier op het forum zitten wel mensen die weten waar ik dat kan vinden hoop ik,tot later want aan mijn graf spee is ook nog wat werk
Tamiya heeft dit in zijn gamma:
ITEM 35067
Road Sign Set
Mooie schilderwerken trouwens![]()
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
is echt prachtig geworden, ben benieuwd achter het einde verhaal![]()
Knap schilderwerk Yvan...
Prachtige metamorfose !
Van een stukje egaal grijze plastiek naar een levensecht stuk kade/straat. Heel mooi gedaan.
Misschien met wat Track Brown pigmentpoeders de kasseien langs de sporen wat verweren. Het remstof van de wagens kleuren nl de kasseien roestbruin.
In ieder geval een mooi stukje werk, leuk om dit te volgen.
Groeten Rik
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: