Hoofdsponsor

1/35 Ruïne met kruisvaarder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi geschilderd, de kleur schakeringen op de helm is echt prachtig. Ook leder is knap geschilderd.

Grtz Bart.
 
Heb mij altijd afgevraagd hoe goed je ziet door zo'n helm.. lijkt me niet gemakkelijk.. maarrr, mooi schilderwerk...
 
Prachtig schilderwerk Christophe.

Geen Moor die in één stuk langs deze kerel komt.

Groeten Rik
 
Mooi hoor Christophe.
Schilderwerken zien er goed uit.
 
Dit projectje is afgewerkt. Iedereen bedankt voor de leuke en kritische opmerkingen.
Hier dus de eindfoto's die de mod mag gebruiken om in het topic "afgewerkte projekten" te plaatsen, waarvoor al mijn dank.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zeer mooi Christophe, prachtig dio, mooi geschilderd figuur en alles is mooi samengevoegd.
Een ereplaats waard in de gallerij ;) (wat ik nu zal doen..)
 
Die is erg mooi geworden Christophe!

Fred
 
Heel knap gedaan!! Mijn complimenten!!
Bart
 
Prachtig Cristophe zeer mooi gedaan :wow:
 
Prachtig Christophe, een juweeltje. Precies een foto die ge genomen hebt in 'een duister verleden'. Weggeweest met de teletijdmachine uit S&W ? ;)

Eén iets is mij opgevallen, waar ge in het vervolg rekening mee kunt houden :

De ridder leunt op zijn bijl, maar deze steunt niet op de grond ! Het is niet altijd gemakkelijk, maar ik probeer om de figuren in te passen in de ondergrond terwijl ik deze modelleer. Soms zelfs nog wat schrapen in de afwerkingsfase zodat een natuurlijke setting verkregen wordt.

Ik wil zeker geen afbreuk doen aan je dio, het is gewoonweg schitterend.
De kleuren in je figuur zijn zeer realistisch en evenwichtig.
Zijn plaatsje in de eregalerij is meer als verdiend !

Proficiat !!!

Groeten Rik
 
Dat hebben we toch maar mooi gedaan.
Zonder dollen Christophe, erg mooi geworden. Echt een plaatje. Chapeau mijn vriend.
 
Prachtig werk Christophe. Ziet er fantastisch uit.

Welke kleuren olieverf hebt ge gebruikt om de metalen delen te schilderen ?
 
het is een plaatje geworden Christophe.
zeer realistis met het zelf gemaakte muurtje er bij het past gewoon heel goed bij elkaar ook de begroeing komt helemaal tot zijn recht.

:You_Rock_Emoticon:ApplausApplausApplaus
 
Christophe... ik had dit topic van je nog niet eerder opgemerkt (er is zoveel dat een mens weleens iets ontgaat :34:). Maar knap gedaan hoor, dit smaakt me wel, mooie Dio, overzichtelijk, de sfeer die het uitstraalt zit gewoon goed...

grtz
 
Yo Christophe,

Dik in orde! Mooi werk...je werkt ook met olieverf lees ik, ben daar ook fan van...

Keep up!

Greetz Nico
 
Prachtig eindresultaat Cristophe
 
Ik zou een heel klein steentje net onder de bijl leggen dan klopt het geheel.
Voor de rest is dit een zeer mooi dio Proficiat hier voor....
 
Hier van hetzelfde, zeer mooi geheel is het geworden, "none shall pass !".
 
Prachtig, een zeer mooi dio. De muren komen echt mooi tot zijn recht met die begroeiing. Ook de ridder is magnifiek.

Grtz Bart.
 
Bedankt iedereen voor zoveel mooi commentaren. Het is fijn om te lezen dat jullie het goed vinden.

@Beyond: Voor het veranderen van de titel van meervoud naar enkelvoud, thx.

@InFlandersFields: Rik, dat heb je goed gezien, en is een terechte opmerking (aan jouw kritisch oog ontsnapt niets hé). Ik ga dit nog aanpassen en de tip van Danny, om er een steentje onder te leggen, gebruiken.

@Wet Sellery: Pascal, ik heb voor de metalen delen geen olieverf gebruik, maar Vallejo acryl. Was niet duidelijk in mijn uitleg.

@Dempsey: Ann, geen probleem hoor, je kan niet atijd alles volgen hé. Maar toch bedankt voor de complimenten.

@Nico: Ik vind dat olieverf heel goed werkt op figuren. Ik heb acryl gebruikt voor de basiskleuren en dan met olieverf de afwerking, alsook de washes. Voor de vuile vlekken op zijn wit kleed heb ik een beetje pigmentpoeder gebruikt (Russian earth van MIG).

@DannyJ eurissen: Heel goede tip Danny, had ik nog niet aan gedacht. Zo ga ik het doen. Bedankt.

@GUnit: "None shall pass"...goede titel voor dit dio, misschien dat ik dit er nog op ga zetten als dat mag Guy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan