Hoofdsponsor

1/35 Ruïne met kruisvaarder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een pegaso figuur, dit is zonder twijfel een veel betere kwaliteit dan de vorige ;)
Dit kan niet anders dan een mooie vignette worden...
 
Ik moet zeggen dat het een heel mooi figuurtje is met heel mooie details. Ik hoop dat ik het een beetje mooi kan schilderen.

@Lightning: De prijs was 29,50 euro. De schaal is 1:35 oftewel 54mm (in figurentaal). En hier een dry fit op verzoek.:D

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik heb zijn schild en zwaard op de grond geplaatst tegen de stenen. Normaal moeten deze ook op zijn rug hangen. Wat vinden jullie?
 
Mooi plaatje. Waarom maak je er geen copie van? Ik ben persoonlijk meer van het zwaarden werk dan bijlen. En zwaarden hangen altijd in een riem. Bijlen dacht ik niet. Ik moet zeggen als je alles op de fig bevestigd je daardoor de details van het schild mist. Het schild ergen neerzetten heeft wat meer uitstraling.
Thnxs voor: My wish is your command (Star Wars iets aangepast).
 
De ridder heeft zijn eerste primerlaag gekregen na een kort ontvettend badje. Nergens zijn er gietnaden te bespeuren.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Prachtige vorderingen kerel !!! ,, die primer ken ik niet , een speciaal op basis van wat is die ?
 
Mooi Christophe, de pose zoals je dryfit voorstelt is prima.

Het schild en zwaard dat aan de kant ligt toont mooi de details, die je anders maar moeilijk kunt zien. Tevens is het dio mooi gevuld op deze wijze.
Ik zal alvast niet door deze poort passeren zolang die kerel daar de wacht houd. :D:D

Veel succes met het schilderen van het figuur. Ik zou er wat felle kleuren opzetten, bvb rood of blauwe stof.
Eventueel de metalen delen wat goudbeslag geven ?

We blijven dit volgen !

Groeten Rik
 
@Bubble: deze primer is gewoon het nieuwe huismerk van de Brico.

@InFlandersField: Ik vind ook dat het schild en zwaard zo goed liggen. Alleen moet ik nu een oplossing vinden voor de riem van het schild die nu over de schouder van de ridder hangt. Misschien gewoon wegvijlen. En zoals je zegt, felle kleuren zouden mooi zijn, dan is er een beetje contrast met de bruingrijze muur.

Aan de muur ga ik trouwen nog een paar dingen toevoegen. Een beetje meer klimop aan de achterzijde en de blaadjes een beetje groen schilderen, want die peterseliekruiden worden een beetje flets. En ook nog een beetje regensporen onder de groene planten die in de voegen groeien.
 
Dit is een knap figuurtje, deze zal zeker prachtig staan op je dio. Deze is trouwens ook zeer mooi.

Grtz Bart.
 
heel mooi figuur hoor maar mag ook wel als je ziet wat ze er voor vragen.
mischien een dublicaat maken van het zwaard dan kan je als nog 1 aan de ridder geven en kan de riem blijven zitten want zou het zonde vinden om hem weg te vijlen ;)
 
De schilderwerken van het figuurtje zijn begonnen. Ik heb tot nu toe enkel nog maar vallejo verf gebruikt die sterk verdund werd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is een echt precisiewerk zo een figuur schilderen en het vraagt veel geduld, maar het valt beter mee dan ik dacht. Het zal zeker niet mijn laatste figuurtje zijn.
 
En meteen een prijs modelletje vind ik het Christophe.wat een details.
 
Mooi schilderwerk tot zo ver Christophe. Dat zal er straks wel uitspringen met de felle kleuren, mooi hoor.

Fred
 
Mooi begin ;)
Al een idee wat je nu met die riem zal aanvangen die over zijn schouders hangt??
 
Bedankt voor de leuke commentaren.

@Beyond: Ik ga de riem laten zoals hij is, want ik vind het veel te mooi gemaakt. Ik ga dus ook het schild en het zwaard achter op zijn rug hangen zoals de bedoeling is. Dan is het figuurtje iets imposanter tov de muur.
 
Ziet er al zeer goed uit Christophe.
Het op de jusite manier verdunnen van de verf en meerdere laagjes is volgens mij de sleutel tot succes.
 
Yo Christophe,

Je figuurtje komt tot leven...mooi schilderwerk.

Greetz Nico
 
Nog wat vorderingen van de schilderwerken. Ik heb hiervoor olieverf gebruikt.
De kruizen zijn in werkelijkheid iets roder dan op de foto.

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan