Hoofdsponsor

1/35 tiger 1 initial afrika tunisia [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh sh... goe da ge het zegt andre,rats vergeten:$
thx voor de fijne reactie
grten jurgen
 
In ieder geval zijn die kabelbevestigingen goed gelukt vind ik.
 
bedankt voor de fijne reacties mannen.
grten jurgen
 
Knappe tijger die je hier toont, laat zijn verflaag maar snel komen.
 
hallo allemaal,
hier ff een kleine update,het achterste gedeelde is zo goed als af,nu wou ik jullie mening is weten over de ophanging van de spare tracks,
ik vond er geen duidelijke foto's van dus heb ik van een pe kader wat tussen uit gesneden en beugels van geplooid voor de track link in te hangen,verder heb ik d ebepakking op de zijkant nu bevestigd met echte koord ipv de draad die ik eerst had.
graag jullie mening:unsure:
DSC01358.jpg
DSC01358-1.jpg
DSC01362.jpg
DSC01363.jpg
DSC01367.jpg
DSC01364.jpg
DSC01368.jpg
DSC01369.jpg
grten jurgen
 
Dag Jurgen, mooie update.

De spare tracks werden meestal aan de voorzijde opgehangen, daar dienden ze als extra armor. Een beugel werd aan de kast gelast waarin de tracks rechtstaand werden in geplaatst.

De touwtjes zijn een verbetering, maar ik zou proberen ze iets strakker te maken. Dat benadrukt dat ze een gewicht ophouden. Zoals ze daar wat losjes zitten is het precies of het gewicht van je bepakking is door iets anders gedragen en dienen je touwen om de bepakking niet te verliezen.

Op de eerste twee foto's is een gietnaad te zien op beide inlaatfilters aan de achterzijde van de Tiger.

Wel vind ik de deuk in de emmer een leuk detail !

Doe zo voort.

Groeten Rik
 
Zeer mooie update Jurgen en zeer netjes gebouwd,die emmer vind ik een schitterende toevoeging het zijn echt van die kleine dingen die het geheel af maken...
 
ja knap! hier zitten goeie ideeen in om te onthouden :D blijf dit volgen.....
 
hallo allemaal,bedankt voor de reacties.
@rik:van die koordjes klopt,had ik niet bij stil gestaan,moet nog vlug gebeuren dan,van de emmer was eigenlijk meer geluk,iets te kort bij de vlam gehouden,
maar vond het resultaat meevallen :-)
@danny:bedankt voor de reactie danny
@bart:hoop dat een knaller blijft,want airbrushen is nog niet mijn sterkte :-)
@christophe:bedankt,was de bedoeling gewoon de fenders en het loopje te doen,maar toch telkens wat verder proberen te gaan,is eerste model waar ik het bij
probeer.
@kevin:goed dat ik u kon helpen dan :-),bij jij die shimmwagen aan het maken,kan jammer genoeg de foto's niet zien.
grten jurgen
 
ja idd, hmm foto's niet zien, vreemd, heb onlangs problemen gehad met uploaden maar dit zou ondertussen verholpen moeten zijn :s
 
hallo allemaal,
hier ff een kleine update,het achterste gedeelde is zo goed als af,nu wou ik jullie mening is weten over de ophanging van de spare tracks,
ik vond er geen duidelijke foto's van
Blijkbaar heb je toch niet goed gezocht, Jurgen.
Het antwoord ligt hier op het forum vlak onder je neus. :8 :D


De ophanging van de spare links bij Erika:

548.jpg

Droop
 
ik heb er eens mijn boek over de tiger bijgehaald en misschien kan deze foto iets betekenen voor jou?

dscn0111800x600.jpg
 
hey mannen
de tiger die ik maak is de initial,droegen die hun spare tracks dan in het begin niet achter onder de uitlaten,dacht vanwel op een paar foto's te zien?
grten jurgen
 
merci andre,begon al te twijfelen of ik wel goed had gekeken :laugh:
grten jurgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan