Hoofdsponsor

1/35 tiger 1 initial afrika tunisia [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie aanpassingen, maar zijn deze clamps niet eerder bedoeld om tools vast te zetten : schop, houweel, hamer... ?

Mooie pose van de tankcommandant, ik kijk al uit naar de schilderwerken.

Groeten Rik
 
Mooie Tiger dat ge ier maakt, maar treed Famo bij om die Fenders achteraan ook wat damage mee te geven
 
hoi
@ famo en DJs:begrijp wat jullie willen zeggen,maar van de foto waar ik hem vanaf bouw zijn deze nog intact
anders had ik ze ook wel wat beschadigd,het gaat namelijk om tank 131 uit de tunesie campagne in '43
@ interceptor:bedankt voor de fijne reactie,valt goed mee tot nu toe,is ook de eerste keer deat ik het zo uitgebreid maak :-)
@ inflandersfields: heb op foto's gezien dat deze erop stond,maar kan misschien ook een veld modificatie zijn dus......(maar kan ze er nog altijd afhalen he :-)
grten jurgen
 
@ inflandersfields: heb op foto's gezien dat deze erop stond,maar kan misschien ook een veld modificatie zijn dus......(maar kan ze er nog altijd afhalen he :-)
grten jurgen

Dag Jurgen, als je deze clamps op foto's gezien hebt ter bevestiging van de sleepkabel, dan zal dat wel juist zijn, hé !
Je weet dan meer als ik, ik dacht dat ze enkel dienden ter bevestiging van tools.

Trouwens, ik gebied niemand om dit of dat eraf te halen, als je persoonlijk vind dat het zo hoort, of kan geweest zijn, dan is dat zo...

We werken hier allemaal (toch de WWII fanaten) omtrent een onderwerp dat 70 jaar oud is. Moeilijk dus om het één of het ander te staven, we moeten het doen met het fotomateriaal dat beschikbaar is.

Niettemin is het een klassebak dat je hier bouwt. Ik hoop hem ook 'ooit' eens om mijn werktafel te kunnen plaatsen.

Groeten Rik
 
hey rik
dat geloof ik ook,denk dat er ten velde ook nog redelijk wat verandert werd aan die tanks,heb het tto nu toe ook nog maar op één foto gezien.
tis ook een heel fijn model om te bouwen,dus zeker aanschaffen die TIGER :-)
grten jurgen
 
hoi jurgen,
ziet er goed uit,goe bezig! blijf mee volgen.

greetz jos
 
Een Tiger is, en blijft een machtige tank. Je hebt het reeds mooi aangepakt ;)
Ik blijf (in stilte) volgen...
 
@ jos:bedankt,het is een plezier om deze te maken
@beyond:dat vind ik ook,en dan te denken dat er nog zo 2 heb liggen;-)
grten jurgen
 
en dan te denken dat er nog zo 2 heb liggen;-)
grten jurgen

Gij kunt Uw eigen panzer abteilung beginnen : Schwere Panzer Abteilung Muis :P

Mooi model, ik blijf dit met belangstelling volgen.

Groeten, Rik
 
toch ne speerpunt in ieder geval :-)
grten jurgen
 
hey andre
daar geraak ik al verder mee,en goe uidelijk wat ik moes weten:P
grten jurgen
 
Hoi, Churchill.

Dat is een leuke link. Over ver doorgedreven detaillering gesproken. Ge kunt nog net niet de diverse draadjes in de elektriciteitskabel zien. ;)

Groeten Rik
 
hallo allemaal
heb nog is een kleine update gepost,heb getracht de bevestigings punten van de trekkabels zelf te maken,
en heb er de cleaning rods ook nog aan toegevoegd ;)
DSC01302.jpg
DSC01303.jpg
DSC01304.jpg
DSC01306.jpg
DSC01307.jpg
DSC01308.jpg
DSC01309.jpg
DSC01310.jpg
DSC01317.jpg
DSC01315.jpg
nu begint hij bijna op zijn einde te lopen en dan kan hij hopelijk binnenkort een verf laagje krijgen.
grten jurgen
 
Mooie update Jurgen.

Je kabels kan je die nog terug afnemen ? Misschien maakt het het schilderen wat eenvoudiger als je deze apart kunt onder handen nemen.

Ik vind dit leuk. Applaus ;)

Groeten Rik
 
Netjes hoor Muis.
Die cleaning rods, zijn die uit koper gemaakt?
 
hallo
@ danny:de pe is gelijmd ja,met solderen heb ik mij nog niet bezig gehouden, dat is misschien eens de volgende stap:unsure:
@ rik:de trekkabels kan ik nog verwijderen ja,die zijn bevestigd met houtlijm.
grten jurgen=

bedankt beyond
de cleaning rods is een setje van aber dat ik mij heb aangeschaft.
grten jurgen
 
Hoi Jurgen,

Goe bezig man, echt het ziet er goed uit!!
Maar vergeet wel de aansluiting van je rookpotten niet hé ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan