Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 tiger 1 initial afrika tunisia [!]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 59

Discussie: tiger 1 initial afrika tunisia [!]

Standaard tiger 1 initial afrika tunisia [!]

hallo allemaal
    aangezien mijn ferdinand even noodgedwongen aan de kant staat wegens een aibrush ongelukje post even iets anders waar ik aan bezig was.
    maar daarstraks sloeg bij deze ook het noodlot toe,de doos waar hij in stond schampte uit mijn handen en lag volledig uiteen op de grond,:-(
    maar goed dat bijna alles wat er tot nu toe opstond met houtlijm bevestigd was,dus geluk bij een ongeluk,ik ga nu nog door met de rest van de fenders te bevestigen,het model dat het moet worden is tiger 131 uit de tunisia campagne.

grten jurgen

Standaard

altijd mooi een Tiger ,zal ik blijven volgen
    knap met die PE-onderdelen ,idem tracks

Standaard

Mooi beestje, die Tiger. Ik blijf deze volgen om te zien wat er van zal worden, ziet er nu al goed uit

Standaard

Ziet er al heel mooi uit. Maar die ronde hoeken op de achterste spatborden, heb ik nog niet bij een 1/1 versie gezien.

Bijna 20 jaar geleden heb ik maanden een Tamiya "early" model zitten ombouwen naar een afrika-versie, staat nog altijd - bijna afgewerkt - in de kast :

Was redelijk frustrerend toen Tamiya ineens met een kit van deze versie op de proppen kwam

Standaard

ziet er al netjes uit hoor

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Wat zie ik hier? Een Tiger'tje!

Mijn aandacht heb je zeker al hoor.

Veel succes met deze early.

Droop

Standaard

Mooi start. Jammer van de pech die je tot nu toe hebt gehad. ik volg ook.

Grtz Bart

Standaard

hallo allemaal
    bedankt voor de reacties.
    @d-day 1944:het probleem is al op gelost,heb hem al terug in elkaar staan:-)
    @wet sellery:mijn versie word zonder de ronde spatborden,er is een site van tiger abteilungen in tunesie waar ze met de en zonder de ronde spatborden reden,kan ik wel inbeelden dat het frusterend was dat tamiya zo in ene keer de early tiger uit komt.
    grten jurgen

Standaard

Ik ben altijd al een Tiger I fan geweest en zal deze beauty blijven volgen! Ziet er realistisch uit!!!

Erwin.

Standaard

mooi beestje

met de pe ziet dit er zeer imposant uit
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

netjes gemaakt moet ik zeggen

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Zeer mooie bouw ik kijk al uit naar de verdere vorderingen van deze geweldige jongen,ben je van plan om deze te verwerken in een dio of gaat hij op de sokkel..

Standaard

het zal voor het moment een sokkel gaan worden,diorama's ben ik nog niet aan :-)

Standaard

De val geeft realistische vervormingen aan je PE te weeg gebracht.

Mooi en imposant beestje. Moet redelijk bangelijk geweest zijn voor de Britse tankbemanning als zo één van achter een duin kwam.

Groeten Rik

Standaard

Mooi gedaan Jurgen.
    grten Jens

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten