Terug een klein vluggertje (qua bouw dan).
Deze wordt het:
Echter met enkele extra details, die ik nagemaakt heb van deze kit:
Hier enkele van de details die er bij komen:
Om even het verschil te tonen:
![]()
Terug een klein vluggertje (qua bouw dan).
Deze wordt het:
Echter met enkele extra details, die ik nagemaakt heb van deze kit:
Hier enkele van de details die er bij komen:
Om even het verschil te tonen:
![]()
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Is het de bedoeling dat je de oorspronkelijke tracks zal verwijderen of niet?
Op de werkbank:
Tamiya - Hetzer (1/48 )
Hasegawa - Spitfire Mk. IX (1/4
Revell - King Tiger (Porsche Turret) (1/72)
De oorspronkelijke traks zijn meegegoten met de wielen
Maar de opliggende delen zijn er met de dremel afgeschuurd. Daarop heb ik dan de zelfgemaakte tracks op gelegd.
Nog enkele foto's van de vorderingen:
Zoek de verschillen
![]()
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Bring it on Beyond ! Klein of groot maakt niet uit !
Zo, nog een beetje verder details aangebracht, en voor Silenoz extra fijne schürzen![]()
Vragen en/of opmerkingen zijn welkom
Nog vergeten te melden, de uitleg van hoe ik de onderdelen in green stuff gemaakt heb is hier te vinden: http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=7302
Laatst gewijzigd door Beyond; 21-04-12 om 10:05
![]()
Die Schürzen zijn een hele verbetering Beyond.
Ola dat ziet er toch al heel serieus uit voor een vluggertje. Knap werk hoor.
Grtz Bart.
Bedankt GUnit en D-DAY.
Het is een vluggertje in dat opzicht dat ik niet veel moeite heb genomen om mij te informeren
Ook omdat dit merk, Armourfast, zeer weinig onderdelen bevat (tussen de 15 en 20 onderdelen) Volgens een Engelse verkoper lenen deze kits zich niet eens tot detaillering....vandaar de uitdaging![]()
![]()
Nog wat extra details aangebracht, waaronder wielen langs de binnenkant. Deze zijn van fabriek uit hol vanbinnen, en dit is toch een klein beetje zichtbaar als je langs achter en langs voor er onder kijkt.
Verder nog een beetje plasticcard boven de tracks bevestigd waar de schurzen ontbreken. Daar was ook de mogelijkheid om binnen in de tank te kijken...
Verder een laag Mr Surfacer 1200 op aangebracht. Zopas nog de tracks behandeld met Mr Surfacer 500, om de grootste openingen te verbergen (niet op foto!)
En ja, er mist een stukje van de tracks, maar dit zal niet meer zichtbaar zijn na de afwerking
![]()
![]()
Je gaat als een speer.
Ziet er netjes uit.
En ik zie dat het goed gaat met de instand mold en de greenstuff.
Bedankt voor je interesse Camaro
Het gaat goed vooruit doordat ik redelijk wat tijd kan vrijmaken
De instant mold en green stuff zijn inderdaad een hebbeding, bedankt voor de info daaromtrent (ook dank aan Ron voor de introductie)
Vandaag is de beslissing gevallen over het kleurtje dat ik zal proberen er op te krijgen. Ik heb lang zitten twijfelen tussen twee camo patronen, beide driekleurig. De ene was met twee tonen bruin en één toon wit, de tweede is degene dat het zal worden:
bron foto: www
De reden waarom het uiteindelijk deze is geworden komt omdat ik weinig referenties terug vind van het eerste patroon met schürzen, van de tweede ben ik deze foto tegen gekomen, waardoor de beslissing is gevallen:
bron foto: www
Ik hou de eerste optie voor de volgende![]()
![]()
Dat zal een mooie camo worden.
Ga je de wielen doen zoals op de foto of als op de tekening?
Vind die van de foto mooier. (persoonlijk)
Mocht je nog wat foto materiaal nodig hebben beyond, volgende link is van vroege en late versies van dit tankje. http://www.fahrzeuge-der-wehrmacht.d...gdpanther.html
ben benieuwd naar het vervolg hiervan
grtz Gunther
modelbouwen in looppas
If you want to save a few horses, drive a Famo
Ben er nog niet uit Camaro, zal waarschijnlijk aan de kuren van de AB liggen denk ik![]()
Bedankt Wicky, die link had ik nog niet, kan nog van pas komen
Famo, het is dan ook "recht uit de doos" hé, slechts een klein aantal extra's er op, en het is maar een klein tankje hé (allee, op schaal 1/72 toch)
![]()
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: