Hoofdsponsor

1/35 overzet schuit [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Amazone,

Nou, dat is een leuk tussendoortje...het is er aan te zien dat je niet met je " vingers staan kan draaien"...

Mooi om volgen!

Greetz Nico
 
thx nico zo af en toe eens een tussendoortje is wel fijn dan zie je ook direct rezultaat na 1 maand.
bij een schip moet je altijt lang bouwen eer dat af is en heb je nooit een eind rezultaat, als er nu iemand langs komt kan ik tog al eens iets tonen dat af is .
 
Heel knap geschilderd Dirk, of is dat een reuzenaansteker :).

Zelf moet ik af en toe ook iets hebben naast de scheepsbouw, heel herkenbaar dus.
 
deze had ik nog niet opgemerkt ,
ik vond het al vreemd dat je je andere projectjes niet meer up-date.
het is wel geen schip , maar er zit toch een bootje in,
ziet er in ieder geval pico bello uit.
succes met de afwerking van je projectje
vgr
Marc
 
ja soms een klein tussen doortje verzet de zinnen marc

007%7E18.jpg

wat ik gedaan heb is eerst de zijkanten op het onder grondje gelijmt en daarna de beplanking er in gelegd , ik had meer werk met de deknagels als met de boot zelf , nu kan ik met plamuur het water maken en dan lijkt het of het schuitje dieper in het water licht door het gewicht van de koets en paarden.
 
Dirk,

Dit ziet er geweldig uit die koets is prachtig.
Ben heel benieuwd naar de afloop.

Gr
Dirk
 
Hier wordt weer van iets klein iets groots gemaakt.
De jonge dame ziet er goed uit Dirk. ( Op inderdaad ook volgens mij een reuze aansteker ;) )

Fred
 
thx dirk & fred ;) en :nowink: geen reuze aansteker :)

nog een update van de rest van het schilderwerk de paarden de 3 mannen die de boot in beweging brengen ( dit waren us soldaten die ik vermaakt heb de klakjes heb ik van fimo gemaakt) en dan heb ik vanmorgen het water ondergrondje er op gesmeert en dit kan dan nog hard worden en geverft en begoten worden met jachtlak. zondag ga ik naar de beurs om nog wat vrouwvolk te zoeken die als rijzigers mee gaan ook te zien op de eerste foto van het schilderei.

DSC01213.jpg

DSC01212.jpg

DSC01209.jpg

DSC01208.jpg

DSC01207.jpg

DSC01206.jpg
 
:laugh: o ja dat is waar ook :wub:

tog ga ik mijn best doen om er een paar aan de haak te slaan :)
 
water geverft en het overzet personeel er in gemaakt.
als dit droog is kan ik er jachtlak in gaan gieten en dan zitten de duuwstokken ook in het water.
de witte kopjes op het water doe ik dan daarna

006%7E26.jpg

005%7E36.jpg

004%7E42.jpg

003%7E55.jpg

002%7E57.jpg
 
Mooi projectje Dirk. Je hebt de keuken ook al ingepalmd zie ik :)
 
:dry: ja heb al aan alle tafels in huis gezeten om er aan te prutsen . maar in de keuken heb ik veel licht dus beter voor de fotos te trekken ;)
 
hola, hier is ook al druk verder gewerkt, zien er leuk uit. Ook de veranderde US soldaten zijn prachtig.

Grtz Bart.
 
thx bart ja daar was best wat werk aan om ze er te laten uitzien als een burger , ze hadden de kogelzakjes en riemen al aan het lijf hangen dus dat heb ik allemaal moeten verwijderen, en dan een hoed of klak op zetten in plaats van een helm scheeld al veel .
 
Amai dat is weer knap wat je hier laat zien, die figuren zien er geweldig goed uit !
 
Vandaag in Helchteren gezien, dat is echt mooi werk Dirk!
De dames gevonden en al gedeeltelijk in elkaar gezet tijdens de beurs!
Nu nog de blommekes op de jurken van de dames schilderen :-)

Fred
 
thx fred en er was wel wat keus wat vrouwtjes betreft :laugh: en heb er dan ook maar de mooiste modelletjes er uit gehaalt :)

en heb daar lekker zij aan zij met bart liggen bouwen 8) en de dames staan dus in elkaar en zijn al goed geplamuurt morgen nog ff tijd vinden om te schuren en ze in de grondverf te zetten ;)
 
de dames staan in de grondverf en kunnen nu geschilderd worden

IMG_0007.jpg

IMG_0006.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan