Hoofdsponsor

1/35 1 week deadline project. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Vrienden, na jullie meer dan een half jaar mentaal te vermoorden met m'n roestige Dodge project is het nu tijd voor iets heel anders !!!!!

Ik ga jullie op één week mentaal vermoorden met een andere roestige Dodge !!!!!

Het is een renovatieproject in omgekeerde volgorde, van nieuw naar compleet wrak in zeven dagen.

Een verslag volgt na het vervallen van de deadline die ik mezelf opleg.

Of ik het haal betwijfel ik, maar het wordt in elk geval een nieuwe ervaring...

Aftrap morgenvroeg om 8.30 u, na het nemen van een bokaal koppijnpillen:laugh:

It'll be a rough ride !sdfkkjskng
 
hmmmmmm.........























Ik haaaaat teasers.. :P

Veel succes G, weekje vrij genomen voor dit projectje??
 
een week??? tja daar krijg je wel koppijn van he :-)
 
Dat wordt een week vol ongeduld van onze kant GUnit, straks krijgen wij koppijn van de stress... ;)
Ben razend benieuwd.
Heb je soms al een foto van de Dodge zoals hij er nu bijstaat??? Om ons ongeduld iets te verzachten ;)
 
Yes ,de Guy blijft ons verwennen ;), hopelijk moet die bokaal niet leeg in 1 week :P
 
Je laat hem toch niet als speeltje voor de hond gebruiken, dat is vlasspelen ;)

Succes met dit project, ik heb de popcorn al klaar staan.
 
Ga je over de dodge heen walsen, dat geeft een leuk effect ;) Waarom eigenlijk een week?
 
Ola eenje in een snel tempo? ben heel erg benieuwd.

Grtz Bart.
 
haha Guy das toch niet zo moeilijk......................gewoon op de grond zetten en dat je maatje 42 erop :): :): :):

Nee nee ik ben benieuwd wat dit gaat geven!!

Cheers,
André
 
ik ga nu heel even tot rust komen en dan vervolg ik de afwerking van m'n Comet tank.

Benieuwd wat je ervan gaat maken en of je de deadline gaat halen naar eigen tevredenheid. Mocht je interesse hebben, heb hier nog een emmertje roest dankzij het mooie weer van de laatste tijd...
 
Dat is allemaal zo moeilijk niet gasten, ge ziet gewoon ff zo en zo en doen..... ;)
 
Beyond hier is het oudje :

HPIM2613a-800.jpg

Peiperj, da's de bedoeling.

Martin, ik haal popcorn in huis als dit lukt in één week !

Danny, het is een race nu, terwijl ik normaal steevast alle tijd van de wereld aanwend om iets af te ronden...maar daaraan zitten waarschijnlijk ook leuke kantjes. Zo ben ik nu verplicht om compromissen tijdens de facelift te sluiten. Ik heb nu gewoonweg geen tijd om te muggenziften, ik wil ervaren waar ik uitkom.

Jip, een week ipv. een dik halfjaar zoals met de vorige bouw en afwerking, omdat ik wil zien hoeveel ik kan verwezenlijken in dit tijdsbestek. Het moet ook bevredigend zijn voor mezelf als het resultaat in de glazen kast staat, dus het wordt slalommen, ontwijken en incasseren.

DDay, snel inderdaad ! Vandaag heb ik veel kunnen doen, morgen nog gans de namiddag kleine aanpassingen doen.

André, euh, maat 46, ik zit hier met twee Bismarcken opgescheept !

Silenoz, als het me aanstaat zoveel beter, ik zie het echt als een experiment en een uitdaging want ik ben principieel nogal zeurderig tegenover m'n werk.

Tom, ik wou dat het waar was deze week, 't zijn geen olievaatjes he vriend !



Blabla update, want foto's serveer ik uitzonderlijk helemaal op het einde. Zo win ik tijd om te werken aan het voertuigje zelf.

Soit, vandaag werd alles losgemaakt van het grondje en enkel de Dodge ging in behandeling (figuren werden natuurlijk terzijde gelegd).

Alles werd zoveel mogelijk verfvrij gestript, enkele onderdelen werden definitief verwijderd en er werd uitgevlakt en opgeschuurd. Ik wil geen command car van Gen. Patton restylen naar de junkyard look. Het wordt een no nonsense Dodge.

De motorkap ging ditmaal toe om later extra roestige vlakken te creëren. De wielen gingen eraf en dat blijft zo via kleine aanpassingen (wielbouten). Morgen wellicht de zeteltjes en meer...vandaar morgenavond opnieuw wat blabla !

Groeten ! G.
 
Awel se, da's nu eens een leuke opdracht. Ben heel benieuwd of het gaat lukken.

PS : da zou nog iets voor mij zijn : 1 jaar deadline project :wub:
 
Ik ben ook benieuwd Pascal.

Morgen de eerste verf, vandaag resten nog de zetels want die moeten verouderd worden. Dit wordt een echte rotte roestbak.

rotten008.jpg

rotten002.jpg

Met dank aan de dremel van Erik.

Tot later !
 
Ha Guy, het is een schattig bakje en je kunt er veel aan verouderen, denk dat je lekker kunt uitleven en met wat doorwerken zie je snel resultaat, waar ga je gebruik van maken, kant en klare spullen of ???

Veel plezier met dit project!
Gr Johanna
 
Dus Daaag Command Car Patton, and hello roest bak, het begin ziet er al heel veel belovend uit.

grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan