Hoofdsponsor

1/35 1 week deadline project. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Fred, vandaag heb ik aardig wat kunnen doen aan het roestige chassis, hier heb ik een afbeelding van de werken in volle gang :

5-19.jpg

Ondertussen ben ik zo goed als klaar met de onderkant en staat ook de carosserie in een laag roestpigmenten om er morgen de kleurlaag overheen te zetten.

Dan volgen washes, filters, bijkomende roesteffecten en roestaflopers, regenstrepen, mos...

Eén probleem, morgen na het werk had ik de dag open liggen voor een stevige laatste inspanning voor de deadline, ware het niet dat er een nieuwe wagen ingeschreven dient te worden ! Maar eerlijk gezegd is dat iets waarvoor ik m'n deadline graag zal overschrijden. Toch wil ik deze op hetzelfde elan verder afwerken.

Groeten G.

ps : ik besteed weinig tijd aan de pc doordat ik het project zo ter harte neem, ik ga veel moeten inhalen, excuses alvast voor mijn afwezigheid in jullie threads...dat maak ik zeker goed !
 
Komaan Guy, het begint nu toch wel op te vallen ze!!!!! Gij woont naast een autokerkhof, geef maar toe makker ;)
 
Tom, ik wou dat het zo was, dan had ik de voorbeelden zo bij de hand ! Merci !
 
Dit is een auto van het autokerkhof, zo echt lijkt het.
Knap werk wordt hier geleverd.
 
Schitterend werk Guy. Dit zijn van die foto's waar je minutenlang naar kan kijken en bewonderen.
 
Nieuwe auto ... jajajaja, zo gaat dat dus ... nee, ik vind het knap van je Guy om zoveel te doen ik zoveel tijd en het ziet er ook strak uit en ach, die deadline is van jezelf, dat leggen we je hier zeker niet op ;)
 
Als je ziet hoe roestig deze is, dan verschiet ik er niet van dat hij nen nieuwe is gaan halen.
 
Dat moet wel zeer slechte kwaliteit van metaal zijn, zo roestig in één week tijd :O
 
Dank voor de schouderkloppen mensen !

De deadline werd niet gehaald, het zat er echter in als de overige niet modelbouwgerelateerde taken niet afgehandeld dienden te worden.

Nu, ik heb geleerd dat vlot doorwerken soms nieuwe en goede effecten kan opleveren.

Geen tijd om te tobben...en heel erg veel voldoening gehad van de werken !

Nu ben ik zover gekomen :

bla010.jpg

Klaar om met de afwerking van de buitenkant te beginnen, de binnenzijde staat in de basiskleuren, gereed om aangepakt te worden.

Groeten ! G.
 
Zet hem op een paar houten blokken en hij is klaar.
Weer prachtig.
 
Camaro, ik vrees dat hij niet op blokken komt te staan, hij is uit m'n hand gevallen tijdens het bewerken en op de grond uit elkaar gespat.

Fred, het speelt geen rol meer vrees ik, hij steekt reeds in de vuilnisbak, hoewel ik twijfelde of ik de brokken bij het oud ijzer zou gooien.:)

Het is gebeurd, niks aan te doen, ik heb hieruit veel geleerd de afgelopen week dus het is de opgedane ervaring die ik alsnog meepak. Een mens moet optimistisch blijven en ik kan me troosten aan de andere Dodge.

Volgende week ga ik weer verder met m'n Comet.

Vriendelijke groet, G.

ps iedereen hartstikke bedankt voor de support !

pps nu stort ik me op jullie topics !
 
Laatst bewerkt:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is hij nog te redden?
 
Nee maat, hij is letterlijk uit mekaar gespat.
 
Dat is dus de merde met die roestige bakken, ze vallen zo uiteen :O
Nee, heel erg jammer, ik hoop ook dat je hem nog kan redden, of anders kan je een dio maken met de roestige onderdelen?
 
Jammer, maar de volgende keer toch wat oppassen hé Guy, want die modelletjes van jou zijn toch wel super gemaakt.
 
Kan je er zoiets nog van maken?
Misschien met wat meer begroeiing?

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Beyond, nee vriend, het is exit, the Dodge has left the building.

Christophe, ik ben altijd zeer voorzichtig maar het kan gebeuren he. Niks aan te doen en gaan zitten bleiten in een hoekje is niet aan mij besteed. Bedankt !
 
Guy......vanaf morgen 27 april 2012 kondigen we 3 dagen van nationale rouw!
Echt jammer ,hij was zo mooi ,met die verschillende roest-paletten ,was hij weer op weg en juweeltje te worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan