Hoofdsponsor

1/35 1 week deadline project. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie start Guy word het voertuig weer in een dio verwerkt of sla ik hier de bal totaal mis...
 
Goe bezig Guy, maar nu denk ik er pas aan die gaat dus klaar zijn tegen Modelforce :P;)

Cheers,
André
 
Succes, G !

Een weekje verlof of zo ? Of ziekteverlof ?
Als ik 's avonds na het werk nog wat wil voortwerken moet ik wat prutsen doen, wegens te weinig tijd. Dus een 1 week project zit er voor mij niet in...

Hopelijk haal je je deadline, dan zien wij vroeger de foto's. :P:P:P

Groeten Rik
 
Jip, bedoel je de schilder- en weatheringswerkzaamheden ? Ik ga gebruik maken van acrylverf, pigmenten, olieverfwashes, de klassieke batterij, alsook een paar AK producten zoals de Light Rust Wash.

Bart, een zwaar aftakelende bak en veel vuil en wildgroei errond zijn de bedoeling. Het grondje kan ik in een volgend één-week-deadline-topic afwerken.

Erik het was in een mum van tijd gedaan, het schuurkopje deed z'n werk prima.

Danny, er komt een grondje in een volgend deadline project, aansluitend op deze thread.

André, Modelforce is mijn persoonlijke numero uno onder de beurzen. Ik had graag ingeschreven met de andere Dodge maar door familie-omstandigheden zit het er niet in, ik ben daarom nu in het zwart gekleed !

Niks geen verlof Rik, gewoon elke dag vroege dienst, rond 4u. eruit dus en omstreeks 13.00u weer op de hobbykamer. Ik wil zelf ook weten hoe dit gaat uitpakken !
 
Oei Guy, dat is minder ik wens je veel sterkte in deze donkeren dagen.

,André
 
Er is niemand dood hoor André, ik ben in de rouw omdat ik niet naar Modelforce kan komen !
 
ja dat zijn dan toch donkeren dagen voor jou ;)

Cheers,
andré
 
:laugh:Je hebt gelijk André !

De zetels met strakke lederbekleding hebben grotendeels plaatsgemaakt voor complete canvas vergankelijkheid. Nog een klein zijkantje vooraan rechts.

3-19.jpg

Morgen misschien de schilderwerken ! Namiddag werd voorzien voor vrouwke en jongedames...

Gr. G.
 
Je vliegt er echt goed in, en al terug een mooi resultaat. Het witte "spul" op de zetels, zijn dat papieren zakdoekjes?

Grtz Bart.
 
Het is inderdaad the good old tissue Bart.
 
Wederom een knap staaltje modelbouwen Guy :)
Proeft naar meer ... ;)

Groetjes Filip
 
PeiperJ, ik heb wat meer voor je.

De zetels kregen dus een laagje tissue omdat het zich best goed leent voor beschadigd canvas. Ik deed afstand van het leder omdat ik wederom de roestkleuren wil laten spreken. Tevens was ik vandaag tijdig weer in de hobbykamer zodat ik een beetje vooruit heb kunnen werken. De primaire roestkleur werd geairbrushed en de canvas zetelbekleding kreeg eveneens een eerste laagje. De zetelvulling komt later in de kapotte stof.

4-19.jpg

Volgende stap is het windscherm en het stuurtje in de basiskleur spuiten. Daarna kan de fun beginnen !

Groeten G.
 
Dat ziet er toch al veel belovend uit
 
Dank je Famo, maar ik weet wel zeker dat ik m'n doel niet ga bereiken. Ik moet het zien te doen tussen de shiften door en er zijn familiale verplichtingen opgedoken die tijd in beslag zullen nemen...modelbouwtijd minder dus ! Ik blijf wel het onderste uit de kan halen.
 
1 Week was ook wel heel kort hé Guy ;)

Cheers,
André
 
Het kan zeker André, met iets minder zijdelingse schade door tijdverlies van boodschappen, kids vervoeren,...
Ik ben wel blij dat ik al zoveel heb kunnen doen op dit korte tijdsbestek.
 
Als ge nog eens zo'n stunt wil uithalen Guy moet ge in quarantaine gaan.
O ja ,en je moet je gezin zeggen dat ze je juist mogen storen om je eten te bezorgen. Zelf gaan halen is tijdverlies :8
 
Quarantaine, da's een mogelijkheid ! Vandaag ben ik in de namiddag klaar voor een flinke portie airbrushen. Ook speel ik niet vals door de onderkant (chassis) over te slaan, dit moet ook netjes in orde komen ook al is er niets meer van te zien later.

Ik ga niet ver van m'n betrachtingen terechtkomen denk ik nu.

Cya ! G.
 
Kunnen we nu uren gaan tellen tot de finish morgen:laugh::laugh:
Knap wat je op een korte tijd wegzet G.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan