Hoofdsponsor

1/35 Stalingrad 1942... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.740
Het einde van dit toch wel geweldig project is genaderd en ik heb getracht de lat iets hoger te leggen of het gelukt is laat ik graag aan jullie over...;)

Afbeelding001-24.jpg

Afbeelding002-20.jpg

Afbeelding003-27.jpg

Afbeelding004-23.jpg

Afbeelding005-23.jpg

Afbeelding006-25.jpg

Afbeelding007-18.jpg

Afbeelding008-21.jpg

Afbeelding009-18.jpg

Afbeelding010-16.jpg

Afbeelding011-11.jpg

Afbeelding012-20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Danny,

Prachtig, kan de lat nog hoger? ik vind erg mooi gemaakt is, mijn complimeten.ApplausApplaus
 
Inderdaad Danny, zoals Debart oppert, kan de lat nog hoger? Menig onder ons kunnen alleen maar hopen om tot dit niveau te komen.
 
de lat ligt al hoog, kan eronder sdfkkjskng

prachtig , danny

de kleuren ,de opzet
 
Prachtig werkje, zeer hoog niveau, dit is meesterlijk.
Deze mag gerust in de boekjes komen ;)
 
heel knap gedaan danny mijn komplimenten ApplausApplaus
 
Zéér geslaagd Danny,sluit me bij Beyond aan ,dit is een werkje die je zo in Art of Modelling kan plaatsen!
gefeliciteerd,dit werkje is rijp voor een medaille ;)
 
Danny : ...of het gelukt is laat ik graag aan jullie over...

Bwah, tja,... het is prachtig, jongen. :):):) ApplausApplausApplaus

Om Metallica te citeren : jij bent "The Master of Puppets" ! Een plezier om je draadjes te volgen.

Groeten Rik
 
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de jongens, PRACHTIG; wat ik ook een leuk detail vind is de sjaal en de modder op zijn vest.
Ook het water en het gebouwtje zijn terug een mooi staaltje vakwerk.

Grtz Bart.
 
Tja wat is er aan voorgaande nog toe te voegen dan alleen maar........:wow:

Fred
 
Ik begin er van te blozen jongens:wub:,maar met een beetje fantasie en wa eigen creatie kan je behoorlijk veel vertellen op een klein ondergrondje dat amper 5 op 3.5 cm groot is en het leuke is dat er steeds 4 figuren in een doos zitten van Dragon maw 4 verschillende vignetten voor de prijs van een...;)
 
toppie.gif

Meer kan ik er echt niet van zeggen Danny

Cheers,
André
 
Mooi stukje werk Danny maar kunnen de foto`s niet iets groter dan kunnen we nog meer genieten.
 
Mooi Danny, weer een eyecatcher erbij. Je mag gerust eindfoto's mijn richting uitsturen voor vereeuwiging bij Afgewerkt. Zoals Ron zegt, mss. iets groter voor de présence.
 
Bedankt jongens met mijn volgend project zal ik hier zeker rekening mee houden...

BTW de foto's zijn onderweg Guy..;)
 
Een pareltje als je dat mag zeggen over zoveel ellende toen. Een momentopname uit de tijd. En nu....? Next project?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan