Hoofdsponsor

1/35 Stalingrad 1942... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles wat ik wou zeggen is hierboven reeds gezegd.

Chapeau Danny, het is een pareltje geworden!!!!!



Droop
 
Prachtig man !!! je hebt jezelf weer overtroffen met deze living dio , mijn complimenten
 
Dit is zeker weer een prijsbeestje Danny. Zeer zeer mooi.
 
Een pareltje als je dat mag zeggen over zoveel ellende toen. Een momentopname uit de tijd. En nu....? Next project?

Bedankt jongens en meisjes wat de vraag van lightning betreft er staat inderdaad een nieuw project voor de deur ben al een tijdje bezig om hieromheen de nodige info te verzamelen dus nog even geduld vrienden...;)
 
heel mooi werkje Danny, dit kan ik alleszinds niet beter.
 
Yo Danny,

Ook hier ziet het er dik geslaagd uit! Top figietje...mooi verhaal en een goed gebruik van de kleuren.

Mijn enig puntje is je houten dragertje...ik denk als je die in het zwart schildert je nog meer je werk er laat uitspringen en gaat het geheel er nog wat dieper van kleur zijn...

knap werk, op naar de volgende!

Greetz Nico
 
Bedankt voor deze info Nico hier heb je zeker een punt waar ik de volgende keer zeker aandacht ga aanbesteden,deze kleine ondergrondjes had ik nog liggen ooit eens gekocht op een beurs en zijn al in een kleurloze vernis gezet maar bij het volgende project zijn ze zwart...;)

@Mad bedankt...
 
Nogmaals proficiat Danny, de eindfoto's zijn een feit en dus terug te vinden bij Afgewerkt Project Diorama's.
 
dit word natuurlijk een prijzenpakker,zeker weten
 
He Yvan bedankt vriend dit figuurtje neem ik mee naar Modelforce 12,ben je van plan ook aanwezig te zijn..
 
Danny,

Prachtig model en de lat nog hoger? Kan dat nog dan?

Ge
Dirk
 
He Mind bedankt;),of de lat nog hoger kan vermoed ik van wel als ik het werk van buitenlandse collega's volg op planetFigure heb ik nog een lange weg te gaan;)maar ik ga me vooral toeleggen om mijn gezichten nog te verfijnen...
 
Hey Danny,

Het is hierboven al verschillende keren gezegd, fantastisch, mooi, kan niet beter, prijzenpakker, subliem, enz.... ;)
Ik sluit me hierbij aan natuurlijk. Het leeft, da's zeker. :)
 
Nogmaals bedankt jongens...
@Het dio ken ik bubblegum en is inderdaad monsterlijk mooi ik kan daar uren naar kijken om zelf mijn technieken nog bij te schaven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan