Hoofdsponsor

1/20 toyota celica [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW, is een echte beauty Rik Applaus Applaus Applaus Applaus

Een schitterende aanvulling van je collectie (zal heel mooi staan tussen al die scheepjes, figuurtjes, enz.)

Puik werk, petje af -fck-

Groeten

Pascal
 
Niet gek Rik, mooi werk en dat voor een botenbouwer.:D

Er is blijkbaar nog hoop voor mij.

Mvg.
 
Mooi gedaan zeg, en zo snel :eek:

een foto van je:
1_SANY1748.jpg
Hoe heb je die klinknagels / bouten gedaan? Zaten deze er al op of heb je deze met de truuk van de stift uit de hema gedaan of op nog een andere manier?
 
Echt heel mooi geworden Rik! ApplausApplausApplaus

Ik heb het hele bouwverslag nog eens opnieuw gelezen, en je hebt flink wat tegenslag gehad (Zelfs tegenslagen die voor jou helemaal nieuw waren ;P)

Nogmaals; prachtig resultaat!
 
Zeer mooi Rik
Zoals alle andere modellen die je maakt, schepen duikboten, brommers .... heb je ook hier terug een pracht resultaat neergezet, proficiat.
 
Dank jullie wel voor de complimenten. Ik heb gewoon mijn best gedaan.

Chris dit zat er gewoon al op. Ik heb daar niets voor hoeven doen.
 
Inderdaad dit is mooi,
en met uitwerkingen van de lichten is het ook knap.
Mooi werk

groeten kadettje_opc
 
Ik heb het hele verslag nog een keertje doorgelezen. Het is toch echt een hele knappe wagen geworden. Als je ziet wat een pech je hebt gehad, en wat voor een fantastisch resultaat je hier neerzet.
Schitterend gedaan Rik Applaus Applaus Applaus Applaus

Misschien nog wat extra foto's plaatsen ? ;P (ik krijg er niet genoeg van :D)

Groeten

Pascal
 
Dat zal ik doen, ik zal dit morgen nog even voor de eindrapportage doen. Ik ben ook nog met de kit beoordeling bezig, die ziet er goed uit hoor. De pech kwam niet echt van de kit vandan. :s
 
ziet er fantstisch uit hopelijk kunnen we aan jou kunsten tippen ;)
 
Ik heb zaterdag deze prachtige wagen in het echt mogen bekijken cute
Daar stond hij dan, tussen een hoop 1/24 modellen, op een mooi zwart plankje, te blinken als een spiegel, en als klap op de vuurpijl : mét de lichten aan !!!!

Op foto ziet hij er al goed uit, maar in het echt is het gewoon een supermooie wagen.

En dit is dan ook nog eens de eerste auto die Rik ooit gebouwd heeft.

RESPECT

Groeten

Pascal
 
Dank je pascal. Maar er stonden zeker mooiere wagens tussen hoor. Maar het komt wel. Straks met de wedstrijd proberen we het nog eens. :D En dan moet ik ook nog een motor scratschen. Die wil ik toch wel laten zien he. Maar die zit er niet in. :s
 
Dit is een mooie bolide geworden met de verlichting als een hele mooie plus!! Petje af Applaus Applaus

btw de "verlichting" kan je hier een woordje uitleg over geven???
Zoals:
waar steek je de voeding (ik vermoed batterijen)???
de schakelaar????
de lampspiegels, werk je die ook af met bmf ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan