Hoofdsponsor

1/48 F-14A Black Tomcat [!]

En alweer een update :-)

De Tomcat staat in zijn glanzend jasje te drogen en heb me ondertussen bezig gehouden met de raketten, meerbepaald de 1ste 3 Phoenix projectielen
Kben ongeveer 4 uur bezig geweest voor alle decals op deze te bevestigen. Tgaat nog even duren eer ik de resterende Phoenix, 2 Sparrows en 2 Sidewinders volledig gedaan hebt

Hier alvast een foto'ke van de raketten die compleet zijn en de 4de nog 'naakte' phoenix

attachment.jpg


tot de volgende
 
Laatst bewerkt:
Je tomcat komt mooi in orde.
Je raketten beginnen ook mooi vorm te krijgen maar probeer volgende keer je naden weg te werken gaat een mooier resultaat geven.

Mark
 
Idd marske, dit ga ik de volgende keer zeker toepassen.
Op foto valt het jammer genoeg hard op, mar dit ga ik zeker ook weer in orde brengen bij volgende model.

groeten
 
Komt ook door de macro stand van de camera. Die vergroot dat soort dingen erg uit!

Maar verder mooie Tompoes!
 
Proefmodelleke? Ik wist ni dat greenpeace vliegtuigen had?
 
Je zal rekening moeten houden bij het plaatsen van de tomcat met de vleugels naar achteren ', want dan durft hij naar achteren kantelen, dit kan zoals bij de lancaster met lood in de neus of met een steun balk achter aan tussen de uitlaten te plaatsen, anders krijg je rap een kantelend effect :-)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan