Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw HMS Victory - DeAgostini - schaal 1:84 door JohnA [wip]

John, het verslag aanmaken is al gelukt.
Als je de foto's in het bouwverslag plaatst is het prettiger kijken dan een verwijzing naar je album.

Gewoon het forum op een tweede tabblad nogmaals openen en naar je album gaan.
Bij het eerste tabblad het bericht schrijven, wil je een foto toevoegen ga je op het 2e tabblad naar de juiste foto en klik op die foto. Onderaan rechts zie je een vB-code staan, kopieer die code en plak die dan in je bericht. Je foto komt dan in het bericht (als het goed is).

In "even voorstellen" gaf je aan dat deze Victory van DeAgostini was, klopt de schaal dan wel in je aanhef?
We hebben hier een eigen groepsbouw van deze Victory, zal ik dit topic daarheen verplaatsen.

In ieder geval veel plezier met de bouw :).
 
Laatst bewerkt:
Ja Wim. Je hebt gelijk. Heb me gemist in de schaal. Het is wel degelijk de versie van DeAgostini.
 
Ga het eens proberen om foto in het bouwverslag te zetten. Thanks voor de hulp !!!
 
Je mag het gerust verplaatsen naar waar je vindt dat het beter zou staan.
 
Hallo Johna,
Welkom hier bij de HMS Victory.
zoals ik kan zien in je album ziet het er al goed uit.
ik wens je veel succes met de bouw van je boot en veel plezier ik ben zeer benieuwd.

Groetjes Charles
 
Eveneens even naar je fotoalbum gaan kijken ..niet simpel he !? die roeiboot . Heb die van mij moeten herbouwen na even het geduld verloren te hebben ...secuur werkje ! Veel geluk en bouwmoed ! ;)
 
attachment.jpg
attachment.jpg
Welke verbeteringen zijn er mogelijk aan mijn beplanking? Tips welkom ! :unsure:
 
Verbeteringen?
Hoop mijn sloep alvast even netjes te krijgen.
Ziet er goed uit zo.
 
ziet er goed uit ;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Victory bouwers Johan.
Als de rest afgewerkt wordt zoals het sloepje er nu uitziet gaat dit ook weer een mooie bouw worden.

Fred
 
Bedankt voor de complimenten allemaal. Verder bezig aan beplanking sloepje.
Dacht dat ik er niet veel van tercht bracht. Foto's volgen. Tips en verbeteringen welkom !
 
Verjongen om zo lang mogelijke beplanking te kunnen blijven plaatsen. Lijkt dit ok? :|
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Op de sloep kan dit zeer zeker.
Bij de beplanking van de Victory zelf zou je rekening kunnen houden met de maximale planklengte (dacht zo'n 9 a 10 meter in werkelijkheid).
 
Ongelukje snel gebeurd ! Al was ik zo voorzichtig. :(
Waarschijnlijk de spant (5e van voor) niet gekleefd net op die plaats tegen bovenste beplanking...
Een blokje beetje vormgegeven en gekleefd. Morgen spant vormgeven.
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks,
Midden bakboord loopt beplanking naar binnen (had het pas in de gaten toen het te laat was).
Al doende leert men...
ziet er voor mij toch goed uit hoor John...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan