Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Tamiya M26 Dragonwagon [DONE][?]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 36

Discussie: Tamiya M26 Dragonwagon [DONE][?]

Standaard Tamiya M26 Dragonwagon [DONE][?]

Zo weer een projectje van mijn kant,
    Eigenlijk weer een opknapper maar ik ga deze afmaken voor een medebouwer. Die er helaas geen heil meer in zag.
    De bouw was al voor een groot gedeelte gedaan dus mij reste alleen de laatste stukjes te plakken en weer lekker de airbrush te pakken:

Het resultaat voor het interieur.
    Deze is weer gespoten met tamiya Olive Drab opgelicht met Deck Tan, tot wel 60%

Vervolgens afgelakt met Purity seal van games workshop en en verweerd met olie verf. De details zijn geschilderd met Vallejo:

Vervolgens de boel afgeplakt en de buitenkant gespoten:

Wederom met Tamiya Olive Drab en in 2 fases opgelicht met Deck Tan tot 80% voor de grootste highlights.
    Afgelakt met games workshop purity seal en daarna de decals er op aangebracht.

Verlinden .50

Nu alles laten drogen en dan details schilderen en verweren

groet Martin

Standaard

Ziet er echt prachtig uit hoor !Knap staaltje werk afgeleverd hier :-)
    Is dit op schaal 1/35?

Standaard

Knap gedaan, is de trailer er ook bij?

Grtz Bart.

Standaard

netje hoor ,tevens een schoonheid,we w8ten op meer

Standaard

Mooi Martin, zo wordt het een imposant voertuig zonder dat het saai wordt, je had toch zelf ook 1 gebouwd? Veel plezier met de verwering!
    Gr Johanna
    Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Standaard

Mooi resultaat, strak gespoten en het interieur is zeer geslaagd

Standaard

een aardslelijk voertuig maar wel zeer mooi gedaan. Sterk staaltje modelbouw

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Een kei van een model !

Je modulatietechniek komt mooi tot zijn recht.

Groeten Rik

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    een aardslelijk voertuig maar wel zeer mooi gedaan. Sterk staaltje modelbouw
    Hehe, volgens mij is er hier eentje die toch net dat iets meer gevoelens heeft voor dat andere monster.... Famo.... ofzo

Standaard

chique, heel chique, k zal nog veel moeten leren (en geduld hebben)

Standaard

Bedankt mannen,

@D-Day ja de trailer komt ook nog aan bod

ik ben weer een stapje verder gegaan

Chips met olieverf (dit keer geen 3d chips maar die doe ik de volgende keer wel weer.

dit is even de mooiste foto

het nadeel van olie is dat moet drogen voor de volgende verweer stap

verlinden .50

misschien wel gedateerd maar echt super qua details.

groet Martin

Standaard

Prachtig Martin. Ik chip ook graag met olieverf. Vooral met Raw Umber, is zeer geschikt om roeste chips te plaatsen, zoals je deed aan de randjes. Met Burnt Sienna kun je dan goed aflopers creëren. Wat verf opbrengen en dan met wat thinner laten uitvloeien tot er een lichte schijn achterblijft, geen dikke verf.

By the way : Robin en Rutger ? Toevallig heten mijn twee oudste zonen ook zo...

Groeten Rik

Standaard

Als het goed is zijn dit de namen van de zoontjes van de bouwer voor wie ik deze dragonwagon bouw

Ik meng voor de chips de raw umber nog met een beetje zwart of groen.
    De aflopers komen er morgen op als de chips droog zijn.

Martin

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Strak restoratiewerk Martin, hij ziet er machtig uit, je modulatietechniek is weer goed uitgepakt, op een model als dit komt die nog sterker uit.

Standaard

Prachtig Martin een streling voor het oog,ik volg hem al een tijdje op een ander forum en het is een genot om naar te kijken...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten