Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.142 StuH 42 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi hoor, er zit al behoorlijk wat diepgang in. Ben al benieuwd naar de volgende update.

Grtz Bart.
 
Ik ben blij om je weer actief aan het werk te zien Beyond, en het gaat je (hoe kan het ook anders) goed af. Mooi model !
 
Inderdaad Beyond, de beelden spreken voor zich,mooi. De staalkabel zou ik misschien nog een beetje meer metaal uitzicht geven.
Of loop ik voor op de werken..:wub:

Grtz Bart.
 
Bedankt GUnit, het doet deugd terug aan het modelbouwen te zijn, ik word terug een beetje zen ;)

D-DAY, je loopt inderdaad een beetje voor op de werken ;), er zijn nog een paar zaken die ik moet aanpakken.
Nog een beetje geduld mijn vriend...
 
Dat zijn zeker leuke kitjes om het gevoel weer terug te krijgen voor het bouwen.
Je werk ziet er al leuk uit met die verbeteringen
 
Beyond,

Man man man, wat een schoonheid, weeral goe begonnen, mooi, kan ik alleen maar toejuichenen.
Wat een babbel alemaal kan doen ;) :)
 
Bedankt Ron en Swaken.

Intussen heb ik de laatste hand gelegd aan dit model.
Hoewel ik er nog verschillende foutjes aan zie die ik zou willen verbeteren ga ik er mee stoppen.
Ik ben bang dat het anders een overkill zal worden.
Het is dus ook geen whitwash geworden, dat hou ik voor een volgende keer ;).
Al bij al is het een leuk kitje om vlug in elkaar te steken, er is echter wel nog veel aan de kit die kan verbeterd worden, vooral de tracks zijn een nachtmerrie. En het probleem op deze schaal is dat er weinig PE sets en after market spullen te vinden zijn, jammer...
Maar dat mocht mijn pret niet drukken, ik ben zeer tevreden dat ik eindelijk terug een modelletje in elkaar heb kunnen steken, dit moet gewoon vervolgd worden ;)
Er is ook een ondergrondje voor gemaakt, zie foto's voor details ;) :
PS: Het ondergrondje moet hier en daar nog een beetje matte vernis krijgen, maar momenteel is het nog niet droog....
DSC05119.JPG
DSC05120.JPG
DSC05121.JPG
DSC05122.JPG
DSC05128.JPG
DSC05132.JPG
DSC05134.JPG
DSC05136.JPG
DSC05160.JPG
DSC05162.JPG
DSC05168.JPG
DSC05173.JPG
DSC05175.JPG
 
Laatst bewerkt:
Mooi eindresultaat Beyond.
Ondergrond is ook zeer goed gelukt.
Hoop dat de mijne ook zo mooi word.
 
Inderdaad mooi in zijn element, zijn de rotsen zelf gemaakt? In ieder geval mooi, mooi.

Grtz Bart.
 
@Camaro, bedankt,en ik ben er zeker van dat jij ook iets moois van zal maken..
@D-DAY, ook bedankt, en nee, de rotsen zijn niet zelf gemaakt, ze komen uit een bouwkit waar ik maar de helft van bezit, dus uit de onderdelendoos :D
 
Mooi modelletje geworden Beyond. Hopelijk ben je nu weer aangestoken door het microbe en gaan we meer van dergelijke werken zien.

Fred
 
Jawadde, high speed moddeling noem ik dat. ge maakt gij een gans dio met panzer erop tegen ik 1 onderdeel van mijn model :laugh::laugh::laugh:

neen serieus ,wel een leuke comeback dat ge hier neerzet. weet je wat je misschien in het vervolg kan doen met die schurzen , is alle naden losmaken zodanig dat ze een los geheel vormen. Dat toont echter ;)
 
Bedankt Fred the Mouse, het is de bedoeling om de microbe te laten groeien, in plaats van te onderdrukken :D

Merci Famo, het is dan ook een simpel tankje om te maken. De volgend wordt zeker beter onder handen genomen, vooral de tracks en ook, zoals je aanhaalt, de schurzen. Verder heb ik nog ideetjes voor een rekje achteraan, een winterjasje, een camopatroon,.....
Gelukkig heb ik een vooraadje gekocht op de laatste beurs en kan ik even verder ;)
 
Prachtig dio'tje Beyond !

Uit het eindresultaat valt niet op te maken dat het een klein model is dat uit 'slechts' enkele onderdelen bestaat.
Zeer geslaagd. Groots in zijn eenvoud !

Groeten Rik
 
ammaai ik ben verrast.
dat is van 1ste vitesse direct in 4de.
Wat je nu hebt bereikt super gedaan !
Goed idee met die modder.
Al zou ik de rotsen heel wat donkerder maken en dan white washen met witte olie verf. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan