Hoofdsponsor

1/6 Bmw r75 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Droop

Guest
Ik heb me net deze schoonheid gekocht maar ik twijfelde eventjes waar ik 'm zou posten. Bij motoren? Bij militair?
Maar daar het toch een militair voertuig betreft heb ik toch besloten om hem hier te plaatsen.

001.jpg

002.jpg

003.jpg


Het model is volledig uit metaal gemaakt (met uitzondering van de banden, zadels, enz.) en is op 1/6.
De BMW is gespoten in een SS camo en heeft zodoende ook SS nummerplaten. De motor heeft ook een werkende koplamp!

De motor is reeds gebouwd maar uiteraard ga ik er hier en daar nog een kleinigheidje aan veranderen en zal de motor met een bemanning uitgerust worden. Dus zal het toch nog een (ver)bouwverslag worden.

Deze schoonheid zal prachtig staan bij m'n Erika.

Ze hadden er nog eentje in stock en zodoende heb ik nu de laatste vast. :laugh::laugh:

Meer info: hier klikken aub.

Het leuke van alles is dat ze deze relatief zware motor gratis verzenden (verzekerde zending met DHL en vanaf €250,00!).


Wordt uiteraard vervolgd,


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zeker een mooie ,droop

eentje om te volgen
 
Ja Droopke das terug een schoonheid wat je hier te pakken hebt, zeg we moeten toch eens afspreken met de vrouwkes erbij ze. Volgens mij vertel ik tegen die van mij toch de verkeerde dingen... :D
 
Lol tom :-)

Knappe aanwinst weeral droop, staat mooi bij erika denk ik
 
Prachtstuk.

Wordt zeker iets om te volgen. Ik heb zijn kleine broer liggen, van Tamiya, om 'ooit eens' te bouwen...

Veel succes ermee !

Groeten Rik
 
Daar heb je weer wat moois Droop!

Fred
 
Terug een mooi stuk voor in je verzameling, ik ben benieuwd ;)
 
ein deutscher Motorradfahrer...een klein broertje voor de trotse Erika.
Zal weer een juweeltje worden,volg ik vanaf de eesrte rij hoor!
succes Droop :)

groetjes Filip
 
amai Droop, die kan zo in de kast ! G.
 
@ Tom: :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:



Jaja mannen, ik kan haast niet wachten om de BMW in m'n bezit te hebben.
Ik ga er wel een paar kleinigheidjes aan toevoegen/ aanpassen. ^^

------------------------------------------------------------------------------------


004.jpg


005.jpg


006.jpg


007.jpg


008.jpg


009.jpg


Wordt vervolgd,


Droop
 
Kleine kindjes spelen met action-man...

Grotere kindjes spelen met 1:6 figuren. :D
Sorry Luc, ik wil hier niks verkeerd mee bedoelen hé.

Maar nu, alle gekheid op een stokje.
Dat is terug een prachtig stuk dat je aangeschaft hebt voor de verzameling. Vind je het niet jammer dat hij al kant en klaar gemaakt is? Persoonlijk vind ik het veel fijner om uren en uren bezig te zijn met een model samen te steken. Maar ja, wie ben ik. :D

Bon, Geniet van je aanwinst want hij ziet er prachtig uit. En het feit dat je zegt dat je hem nog wat gaat aanpassen stelt mij gerust... Dit wordt terug een pracht-exemplaar!!

groetjes,
Thomas
 
luc,maatje,
weder om een pracht stuk voor uw verzameling,
maar ik zou toch stilletjes,beginnen denken om
de zolder tot museum ruimte om te bouwen,
nu ik toch bezig ben met bij ons te verbouwen,
moet ge maar roepen zulle,
kom met veel plezier helpen,zo zie ik mijn vrienden ook weer eens,ha,ha
groetjes,ronny
 
Vervolg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg


De motor is dus vandaag geleverd en deze volledig metalen machine is in het echt véél mooier en imposanter dan dat de foto's laten uitschijnen.
Ik ga eerst eens kijken bij welke divisie ik 'm ga indelen en daarna gaan we de bmw gaan aankleden.
Ook ga ik een chipping, sludge en vervuiling aanbrengen waarna de motor met nog meer accessoires zal aangekleed worden.
Voor de sidecar heb ik een zeer leuke én originele verrassing in gedachten welke aan het geheel een komische noot zal geven (het moet niet altijd ernstig zijn, niet?).
Ik ben er nu al zeker van dat jullie gaan plat liggen van het lachen. :laugh:
Goed, wat die verrassing zal zijn dat lezen jullie ten gepaste tijde hier wel.



Stay tuned.


Droop
 
Heb je een varken in de juiste schaal gevonden dan Droop :-) Maar een mooi motorfietsje hoor.
 
mooi hoor maar wat is dat ding dat boven de uitlaat hangt met de ketting aan ?
 
Dat ziet er weer tamelijk indrukwekkend uit ! Goed dat je weer op stoom komt Droop ! Btw ik heb dikwijls aan u gedacht in Normandië toen ik in diverse musea en vooral handelszaken was...spijtig dat heel veel van die spullen zo duur geworden zijn en dat replica zich naadloos begint te vermengen als "origineel".
 
Amaai, das weer een knap modelleke. Als ex-motorrijder gaat mijn hart hier toch nog altijd naar uit.
Ik blijf deze dan ook met veel plezier en aandacht volgen Droop.
Ben vooral benieuwd naar de chipping en de "beviezerikkingstechnieken" die je gaat gebruiken...

Mark
 
Merci manneke's. ^^


@ Guy: Tegenwoordig moet je al een kenner zijn om te zien of de spullen al dan niet echt zijn.
Ze maken nu al de originele etiketten na die zich in de kepi's, mantels, uniformen enz. bevinden en naaien die dan in een nieuw stuk in waarna alles verouderd wordt. Een leek laat zich daar uiteraard aan vangen en betaald voor een replica de prijs van een origineel exemplaar.

Ik ken een wapenverzamelaar en die steekt het hout van een nieuw wapen enkele maanden in de grond. Het ijzerwerk gooit hij in z'n tuin en daar gaat hij dan dagelijks op plassen zodat het urinezuur in de loop enz. zou invreten.
Na verloop van tijd steekt hij alles terug in elkaar en dat wapen wordt dan ook als een oud, roestig en ingevreten exemplaar verkocht: kassa!!!
't Is erg gesteld! :(


PS: ik heb een Duitse veldtelefoon uit 1941 (Merk: Mix und Genest + originele Pertrix droge batterij en mét de Duuitse adelaar op de telefoon!) besteld en dat is gelukkig wél een origineel exemplaar. :laugh:




Enfin, we wijken af.

Vervolg

017.jpg


018.jpg


019.jpg



Wordt vervolgd,


Droop
 
Hey Luc, blij te horen dat alles goed verlopen is en je weer met veel moed aan je volgend project bezig bent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan