Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 + 1/35 M113 A1 duo ombouw naar Nasa space shuttle rescue voertuig diorama . [!
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 81

Discussie: 1/72 + 1/35 M113 A1 duo ombouw naar Nasa space shuttle rescue voertuig diorama . [!

Standaard 1/72 + 1/35 M113 A1 duo ombouw naar Nasa space shuttle rescue voertuig diorama . [!

Het gemini /agena projeckt heb ik klaar en wou me eens wagen aan het militair rollend matriaal ( tank ? Pantser ? ) , maar in iedergeval wordt een ombouw naar een nasa space resceu voertuig , M113 A1 .
    Dit voertuig wordt gebruik in het gebied van de lanceerplaats van de space shuttle en later voor andere missie,s waarbij bemande raket vluchten van toepassing zijn .
    Als er iets met de lancering mist mocht gaan konden de astronauten met een speciale kabelbaanmand zich uit de voeten maken en dan snel via dit voertuig zich weg banen uit een bepaald ontploffings risico gebied .

ik heb de doosjes van trumpeter en zal morgen de inhoud laten zien , het wordt een set in en diorama gebeuren .

als alles goed gaat staan ze stil .

gaat het mis , zo gauw mogelijk maken dat je weg komt

hier kun je goed zien hoe het werkt .

http://www.educatedearth.net/video.php?id=5502

Tot zover .
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

weer een mooi projektje , bubble
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Interessant onderwerp. Heb je een idee welke kleur men voor die voertuigen gebruikt ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    Het gemini /agena projeckt heb ik klaar en wou me eens wagen aan het militair rollend matriaal ( tank ? Pantser ? ) ......
    Yooooo Bubble, de M113 is een APC : Amored Personel Carrier. Dus is het geen tank maar een gepantserd voertuig, ge moogt er als eens op schieten als ge wilt. Het aantal troepen die erin kunnen zijn normaal gezien een sectie
    Laatst gewijzigd door Beyond; 25-03-12 om 12:54

If you want to save a few horses, drive a Famo

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Mooi project Bubblegum, succes hiermee.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Dankje Luitjes ,

Ik heb een paar staaltjes gemaakt , ik vind D zelf het meest over komen .

foto binnen gemaakt !

foto buiten in het zonlicht !

Standaard

Hey Bub,

Mooi om je eens te zien in ander topic, weeral een specialleken, me like....
    Ik zou ook gaan voor het kleur D, lijkt er het meeste op.

Standaard

Ik heb een mazzeltje !! , een vriend van me uit de states ook realspace crazy , heeft de originele kleur code gekregen van een vriend die bij de nasa fire dept Ames werkt .
    alleen de kleur laten maken en we kunnen weer .

Standaard

DWO zou ik voor gaan.

Ik zocht die kleur ook trouwens want dat is dezelfde kleur als sommige Amerikaanse brandweerwagens.

Je moet eens zoeken naar de kleur "sulfur yellow" in google.

RAL 1016

Misschien kan je een beetje wit bij de kleur doen want op schaal 1.72 lijkt de kleur donkerder dan op een grotere schaal.
    Laatst gewijzigd door Ratticus; 26-03-12 om 16:19
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Standaard

lijkt me een jobke voor mij 15 jaar in dienst en niets moeten doen dan op training wat rond rijden

veel suc6 buble het gaat weer mooi worden om volgen 1/72 is wel een kleine schaal maar het zal zeker goed komen.

en tof dat je de echte kleuren nr gaat krijgen maar hoe zit het met de dicals ? ik vermoed dat je die mooilijk gaat vinden of wel helemaal niet

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Dankje luitjes , ik heb de kleur code , het is van dupont , maar geen geen enkel bedrijf wil het aanmengen in spuitbus , schijnt een grote geheim onderling qua kleurcode,s te zijn .

Bedank voor de ral kleur ratticus , ik zal eens kijken of met met deze zwavel geel kleur iets kan , dat verdraaide tikje groen doet het um .

Ohh mischien kan de moderator voor mijn 1/72 ook 1/35 zetten wat ik doe beide schalen , foutje sorry .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    Ohh mischien kan de moderator voor mijn 1/72 ook 1/35 zetten wat ik doe beide schalen , foutje sorry .
    [Mod aan]Bedoel je voor dit topic? Ga je beide schalen hier door elkaar gebruiken??[uit]

Standaard

beyond , 1 schaal 1/35 enkel en een duo diorama 1/72

Standaard

buble als je terug naar je eerste bericht gaat en bericht bewerken klikt dan kun je de naam van het topic zelf aanpassen

2 schalen gaat wel intresant zijn

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Ik heb een aanpassing gedaan. Is het goed zo? Laat anders maar horen (of zoals Amazone zegt, zelf eens proberen )

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten