Hoofdsponsor

1/18 Audi A5 Coupé (Norev) [wip]

Ik denk dat Pascal je daar alles over kan vertellen!! :wacko:

Maar het is nog steeds "reparabel" niet dan? :P De moraal van mijn verhaal is dat je er gewoon voor moet gaan en met je kennis en vaardigheden aan de slag moet....iedere kit is een nieuwe oefening, die ervoor zorgt dat je alleen maar beter wordt!:laugh:
 
Helemaal mee eens Ton!! Gewoon aan het werk gaan, gaat het niet goed vraag je het gewoon,hoop alleen wel voor je dat je de zelfde velgen ergens kan vinden;)
Heel veel succes nogmaals!!
 
Klopt helemaal, door de sterkte van het materiaal en de schaal, kunt ge blijven proberen tot het goed zit. Plaats een wat foto's van de onderkant Dirk, zodat duidelijk is waar de eerste schroeven zitten.

Go for it chief !
 
Hier dan paar foto's van de onderkant, en inderdaad, onder elk wiel zit een schroefje, dus eerst de wielen en de wielas verwijderen voor we verder kunnen :)

IMG_8734.png


IMG_8735.png
 
Zo, het demonteren is begonnen, de bodemplaat met de wielen staan al appart, zonder brokken te maken :)

IMG_8739.png


Dan nog een paar foto's van hoe het er verder uit ziet, dus veel schroefjes, en veel van dezelde soort, das al mooi zou ik zeggen, ik zal dus van ieder onderdeel die ik losmaak een foto maken en kleine beschrijving bijhouden, zo weet ik later terug hoe alles te monteren.

IMG_8738.png


IMG_8737.png


IMG_8736.png
 
Hey Dirk,

Ik denk dat het mogelijk is om de schroefjes die onder de wielen zitten los te schroeven zonder dat de wielen eraf moeten. Het makkelijkst zou zijn als ge eerst de body van het chassis kunt demonteren.

OOPS, ik was te laat, ziet er goed uit Dirk, op deze manier zal alles wel loskomen. Hebt ge als eens gekeken voor de velgen ?
 
Amai Dirk je hebt enorm geluk dat het allemaal met vijsjes is ineens gezet.

Ik denk dat je de auto volledig naar je zin zal kunnen aanpassen :)
 
Hey Dirk,

Ik denk dat het mogelijk is om de schroefjes die onder de wielen zitten los te schroeven zonder dat de wielen eraf moeten. Het makkelijkst zou zijn als ge eerst de body van het chassis kunt demonteren.

OOPS, ik was te laat, ziet er goed uit Dirk, op deze manier zal alles wel loskomen. Hebt ge als eens gekeken voor de velgen ?

Neen, nog niet gekeken, zal ze wel eens zoeken, als je ergens een leuke site ziet, of je weet waar ik ze ergens zou kunnen vinden ;)
 
Inderdaad Ratticus hehe
De lichtjes en stukken van de voorspoiler zitten zo vast: ze hebben dus pen en gat gemaakt, en als de pennetjes eenmaal door de gaatjes zitten, hebben ze deze dan aan de binnekant vast gezet met een soort silicone of lijm, dus gewoon aan de binnenkant een dopje platgestreken silicone en staat vast, makkelijk verwijderbaar dus :)

Hier foto's van de demontage voorspoiler en achterspoiler:

IMG_8740.png


IMG_8741.png


IMG_8742.png


IMG_8743.png



En de achterspoiler:

IMG_8746.png


IMG_8745.png


IMG_8744.png
 
Is het enkel de lak en interieur kleur die aangepast moet worden ?
 
Geweldig mooi om te zien hoeveel mensen zich bemoeien met de "sloop" van een auto op een model"bouw" forum, ha, ha!!! :laugh:
Maar je aanpak is goed, Dirk, hier is niks mee.
Zijn voor- en achterbumper ook van metaal?
 
goeie vraag Pascal, zal eens kijken op de velgen zelf, als ik dat vind.
 
Plaats er dan ook een paar foto's van, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan