Hoofdsponsor

1/72 Northrop F-5 Tiger II [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je dat ik hem in deze staat moet laten en dus niet meer moet verweren?daar was ik ook al an ant denken, kweet ni zo goe watk moet doen hehe :-) Ik zal er is een nachtje over slapen xD

Dat is inderdaad wat ik bedoel.
Je model staat er prachtig bij, als je dan toch wat wilt doen zou je kunnen overwegen de glans weg halen met zijde mat of matte lak.

Groet, Ronald
 
Na lang nadenken had ik toch besloten om men F-5 een lichte wash te geven.
Ik had hier een kant en klare wash gereed staan van Vallejo, maar daar benk helemaal niet content van.
Dan maar men eigen sopje gemaakt van plakkaatverf water en afwasmiddel, maar dit was op men proefmodel ook nog vrij permanent, drm heb ik een trucje toegepast dat ik is heb gezien op youtube en heb er (hou je vast) een paar drupjes plantaardige olie in gedaan en dit werkte echt goed!

Maar genoeg geleuterd, hier zijn de fotos :-)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Al met al ben ik vrij content van het resultaat, jullie zullen ongetwijfeld nog dingen zien waar je niet van kan begrijpen datk die niet heb aangepakt. Maar zoals ik al gezegd heb was dit een kitje van 4,5 euro. Ik heb deze gekocht om eens te oefenen om met me airbrush een wat ingewikkeld camo patroon te spuiten. Dit was de eerste keer datk dit deed met airbrush en ben er heel tevreden van, ook preshade was dit een primeur.
Nu kan ik van start met men volgend projectje waar ik dit in wil verwerken, deze wordt later vanavond nog op forum gezet.
Als het weer wat beter wordt kan ik deze in een matte laklaag spuiten, ik woon momenteel in een appartementje waark me eigen hobbyhoekje nog ni heb en das ni aangenaam om dan te spuiten binnenshuis.

grtn
 
Hey,

Zeer mooi gedaan zekers met die wash erop, de onderkant komt zeer goed, persoonlijk zou ik de bovenkant nog ietsje meer geven, maar da's dan meer met smaak te maken.
Je ziet dat een kitje niet duur hoeft te zijn, voor zo'n prijsje ben je een tijdje bezig en heb je veel plezier beleeft, da's het belangrijkste.
Heel goed gedaan man ;)
 
Je wash is idd heel goed aan de onderkant!!! Morgen mss men eurofighter eindelijk in de wash zetten, ben benieuwd naar mijn resultaat. Jou F-5 is in ieder geval zeer goed gelukt!!! Zoals ik al eerder zei: ik ben fan!! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan