Hoofdsponsor

1/35 Introductie Stalingrad vignette... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merci Danny, maar als'k met acryl werk dan droogt deze altijd zeer snel op. Waardoor het blenden zeer moeilijk wordt. Maar ik ga het proberen!

Erwin.
 
Danny,

Zeer mooi figuurtje dat je aanbrengt.
Ik lees dat je schaduwt met zwart, persoonlijk vind ik dit wat te grof (lees te donker).
Ikzelf gebruik om te schaduwen 814 en 859 en daarna pure 822, enkel voor de diepe plooien.
De eerste schaduwlaag begin ik met 1/2 814 + 1/2 876, daarna 2/3814 + 1/3 876, met dit mag je de ogen meenemen, derde schaduwlaag met pure 859 en daarna pure 822 om de plooien en diepe delen te accentueren, de baard kan je doen met 899, maar heel lichtjes, want anders wordt het vlug teveel. Ik pas deze technieken toe op 1/72, maar op 1/35 zijn die zeker te verfijnen.
Deze technieken heb ik geleerd van Gino Poppe.
 
@ Erwin heel graag gedaan...
@ Swaken zeer interessante techniek dit ga ik eens uitproberen en als je hem van Gino heb geleerd kan het niet anders dan top zijn...;)
 
Chique wat ge hier neerpoot Danny !
Wat ik wel zeer goed gevonden vind is die blauwe bivakmuts van dat gastje. Het stoort niet en geeft een totaal ander beeld aan je figuur. Als je andere figuurtjes bekijkt is het bijna altijd hetzelfde patroon dat terugkomt ,terwijl in realiteit en toch zeker in Stalingrad die gasten waarschijnlijk een beetje alles aandeden dat warmte gaf. Mooi detail moet ik zeggen.
De andere kleurenspelingen zijn eveneens in orde hoor, wees gerust.
 
Bedankt jongens heb dit weekend de rest afgewerkt handschoenen en de broodzak hebben hun kleurtje gekregen verder heb ik nog de draadriem van het wapen gemaakt maar foto's zullen voor later zijn er staat een zeer drukke werkweek voor de boeg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan