Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Introductie Stalingrad vignette 1/35... [DONE]
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 66

Discussie: Introductie Stalingrad vignette 1/35... [DONE]

Standaard Introductie Stalingrad vignette 1/35... [DONE]

We zijn al enkele weken bezig aan een volledig nieuw project dat de naam Stalingrad heeft mee gekregen,het ondergrondje is even groot als bij mijn vorige project 5 op 3.5 cm.
    Op dit strijd toneel zal een enkel figuurtje plaats nemen en is afkomstig van Dragon.
    Alles zal met acryl geschilderd worden en de gehele constructie die je hier zal zien is volledig zelfbouw.

Laatst gewijzigd door Danny_Jeurissen; 27-03-12 om 07:34

Standaard

amai van een vliegende start gesproken dat kan wel tellen hoor danny .

ziet er wel netjes uit

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Bedankt amazone maar er is nog behoorlijk veel werk hoor maar de sfeer die zit al goed....

Standaard

Amai, bij de eerstye foto's dacht ik dat de muur veel groter was, tot ik het figuurtje erbij zag staan
    Ziet er goed uit, doe vooral verder

Standaard

Kan ik begrijpen Beyond op foto geeft het soms een vertekend beeld het muurtje is amper 5 cm hoog en 3 cm breed...

Standaard

mooie houding van het figuurtje danny

Standaard

Dany maat das terug een ferme start. Tziet er nu al super uit.

Standaard

Bedankt jongens dit is altijd leuk om mooie commentaren te horen...

Standaard

Dit wordt weer smullen, mooie start Danny.

Grtz Bart.

Standaard

DOH.
    Er zitten wel enorme talenten bij dit forum. Kun je wat erbij vertellen zoals hoe of wat je gebruikt hebt en heb je die scene verzonnen of van een pic?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lightning strikes Bekijk bericht
    DOH.
    Er zitten wel enorme talenten bij dit forum. Kun je wat erbij vertellen zoals hoe of wat je gebruikt hebt en heb je die scene verzonnen of van een pic?
    Dat vertel ik zeer graag lightning strikes,het muurtje is gemaakt uit een stukje gipsplaat waar ik de structuur van de bakstenen heb in gegraveerd vervolgens is daarna alles geschilderd met acryl van Vallejo,na het uitharden van de verf zijn de pigmenten boven gehaald om het muurtje te verweren.

Het buizen systeem en dragers zijn gemaakt van Evergreen,het puin is dan weer gemaakt van gips-houtlijm en fijne steentjes die ik achteraf fixeer met zeer verdunde houtlijm voor dat het geheel dan weer droog is strooi ik nog zeer fijn steenruis over zo bekom je een mooi realistisch uitzicht.

De meeste scenes verzin ik zoals deze,maar ik gebruik ook foto's die ik dan weer tegen kom op het internet...
    Laatst gewijzigd door Danny_Jeurissen; 15-03-12 om 20:54

Standaard

Da's weer eentje om te volgen, Danny ! Prachtig.

Niet groot, maar toch toont het prima de puinhoop die Stalingrad was.

Prachtig figuur ook, de gelaatsuitdrukking straalt de concentratie van de soldaat uit, gefocust op zijn omgeving. En dit zonder greintje verf !
    Jouw kennende zul je dit nog beter "in de verf zetten" met je penselen...

Groeten Rik

Standaard

Mooie start Danny!

Je blijft het klein houden. Maar het hoeft nie klein te zijn om er veel verhaal in te stoppen.

Keep up!

Greetz Nico

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico. Bekijk bericht
    Mooie start Danny!

Je blijft het klein houden. Maar het hoeft nie klein te zijn om er veel verhaal in te stoppen.

Keep up!
    Greetz Nico
    Hier heb je volkomen gelijk in Nico u dio's hebben ook steeds een prachtig verhaal,de redenen waarom ik steeds klein werk is gewoonweg om plaats te besparen in mijn vitrinekast ...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten