Hoofdsponsor

1/35 8,8cm Gun Flak 36/37 (Tamiya)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
ok, dit is een poging om een simpel diorama te maken. dit is er eentje die ik een hele tijd terug gemaakt heb. dus veel detail afwerking of realisme zit op de figuren en materiaal niet op.. maar dat kan nog aangepast worden nu ik stillekes aan dingen bijleer :D
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Kevin,eerst een kleine tip voor je,als je afbeeldingen plaatst vergeet niet er telkens een spatie tussen te laten dat maakt het netjes overzichtelijk.Nu lijkt het wat op een imagewall he ;)Maar ok nu trug ontoppic,je poging noem ik eerder geslaagd zeg.Machtig mooi vind ik het.
 
ok doomwad, idd je hebt gelijk, heb ik niet op gelet toen ik het gepost heb... volgende keer wat meer aandacht bijhouden :D
en bedankt.. :D
 
ziet er goed uit, kevin

en bijleren doen we allemaal;)
 
Ach weet je ik had het ook hoor de eerste paar keren,maar ik vind je dio erg geslaagd zeg.Doe zo verder zou ik zeggen.
 
@ hugemikus : mercikes :D idd altijd blijven leren
@ doomwad : thnx, en zo verder doen, tja, we proberen dit te blijven doen he :D
 
Ziet er al vrij goed uit.
Paar puntjes (we mogen ook eens kritiek geven he)
-Ik zie, vooral op de figuren, nog veel naden.
Die moet je volgende keer zeker wegwerken hoor.
-Een simpele wash kan je figuren veel meer tot leven brengen, niet te veel, heel voorzichtig mee beginnen en geleidelijk opbouwen.
Dit kan je waarschijnlijk nog steeds doen bij deze jongens.
-De rand van je ondergrondje kan je afwerken met een fijn latje of zo, die blote spaanderplaatrand is niet zo mooi he.
Misschien zelfs gewoon zwart schilderen kan ook al voldoende zijn.

Maar zoals ik hierboven al schreef: al bij al niet slecht en er zit al heel wat mooi werk in.

Ben benieuwd naar meer van je werk.
 
Ik vind het zeer mooi gedaan, zeker als dit je eerste is.

Volgende keer moet je wel opletten dat je wat flash en gietnaden wegwerkt, voor de rest toppie, doe zo verder :-)

add: en wat koekie zei (had zijn post niet gezien ;-))
 
Voor een begin is het niet slecht hoor ;)
Had dezelfde opmerkingen als Kookie, maar die zijn reeds begrepen...

[Mod aan]

Hoi Kevin,eerst een kleine tip voor je,als je afbeeldingen plaatst vergeet niet er telkens een spatie tussen te laten dat maakt het netjes overzichtelijk.Nu lijkt het wat op een imagewall he ;).

Dit is inderdaad een goede tip, heb het even aangepast ;) [Mod uit]
 
idd, alle hulp is welkom he :D en kritiek is altijd welkom... zo leren we bij... ik weet ondertusse zelf welke fouten ik gemaakt heb maar heb dit gedaan voor ik hier terechtkwam. :D en heb ondertussen al veel geleerd hier. en in magazines enzo... bij de volgende weet ik alvast zeker waar ik op moet letten :D bij de volgende poging meer foto's posten, stap voor stap, kan ik op tijd een deel redden :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan