Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Datsun 240Z Rally [!]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: Datsun 240Z Rally [!]

Standaard Datsun 240Z Rally [!]

Als volgend project ben ik hier aan begonnen. En reeds bij het uitpakken van de doos merk ik al het verschil met het statisch gebeuren. Een hele boel zakjes en pakjes ten opzichte van de frames bij de statische modelbouw.

En dan vol goed moed op zoek naar het eerste zakje ...... En dat ziet er zo uit :

Ja nog meer zakjes ..... Voor een eerste keer een RC model wordt dit spannend en ik heb de indruk dat ik niet meteen het makkelijkste heb gekozen.

Standaard

veel suc6 met dit mooi project gaan we zeker weer volgen

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Mooie om volgen, en dan nog RC, veel succes hoor
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Ik heb vorig jaar ook een gelijkaardige kit van tamiya in elkaar geknutseld en dat valt goed mee. Let er wel op dat je de vijzen niet te hard aandraait in het plastic want dat kan het zijn dat ze doordraaien (= zotdraaien)
    Groeten,

Michel.

Standaard

De grootste tip die ik je kan geven als RC nitro rijder met 8 jaar ervaring..

zorg voor GOED passend gereedschap...

Standaard

Hoi mannen bedankt voor de reacties en tips. Eerste ding waar ik tegen aan loop is dingen moeten in elkaar met seconden lijm dus vandaag naar de winkel om die te halen. Tweede is ik heb reeds een fitting van part 1 gedaan maar krijg die dus niet in elkaar. Dus heb deze even aan de kant gezet en probeer na de delen met seconden lijm in elkaar te hebben gezet opnieuw.

Standaard

Wat gisteren niet lukte gaat vandaag vanzelf ons eerste deel zit in elkaar en met secondenlijm.

Standaard

Veel succes met deze mooie auto.
    Ben zeer benieuwd hoe dit allemaal in elkaar gaat steken.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Mooi project hoor, in een grijs verleden ( 20 jaar geleden....) van Tamiya The Frogg RC gebouwd en wat ik kan herinneren was dat een heel goed pakket.
    In ieder geval veel plezier aan beleeft.

Succes met deze mooi wagen.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

En we maken reeds vorderingen nu even wachten op een bestelling voor ik verder kan.

Standaard

Ja moet gaatjes boren en wil het meteen goed doen met zo'n handboortje normaal is hij morgen binnen.

Standaard

Ziet er niet slecht uit.
    Is een mooi stukje techniek.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Zo staat hij nu in de kast ik moet eerst wat centjes sparen voor de nieuwe onderdelen alvorens we verder gaan bouwen aan deze.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten