Hoofdsponsor

1/24 Ford GT MATECH 1/24 simil-R

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 dec 2010
Berichten
1.016
Hallo allen


Nu de Yamaha bike van rossi gedaan is
Waag ik mij eens op iets heel anders dan wat ik nog nooit gedaan heb namelijk race wagen bouwen
welke ik juist zal doen weet ik nog niet de Le mans of GT versie
Heb er waarschijnlijk gene gemakkelijk uit gekozen maar hoop op een goede afloop van de bouw zelf
Heb deze kit gekocht omdat dit echt wel een super race wagen is met een look van jewelste
en om één en ander uit te proberen kwa decals en lakverf enzomeer

de box , inhoud ( foto's van net geplukt )

attachment.jpg

attachment.jpg

en de zerro paint die ik er bij heb gekocht
je kon ook de spuitbus kopen van simil-R maar dan heb je geen control op je spuitwerken


attachment.jpg

zal nog eerst eens het bouwplan goed doornemen vooraleer ik er aan begin
normaal zal hij recht uit de doos gebouwd worden


gr Tom :wub:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ga ik zeker volgen.
Heb zelf de '69 lemans versie nog liggen.
 
Dat ziet er goed uit Tom! Ik ben benieuwd naar het verloop. Ik heb nog nooit van het merk gehoord.
 
Mooi kit, heb hem bij Verbrugghe ook al een paar keer in men handen gehad maar toch terug gelegd. Vind het een mooie auto, maar hij past niet echt in mijn straatje van modelbouw. :)

veel succes met deze en ik zal je zeker volgen. gewoon omdat het een GT is. ;)
 
Ziet er een mooie kit uit, en compleet met PE. Ben benieuwd wat ge ervan gaat maken, de body heeft nogal veel aparte onderdelen.
 
Dat wordt weer een mooie om te volgen Tom. Na de motoren moet dit ook wel lukken, daar ben ik van overtuigd!

Fred
 
Hola !! ge gaat dit prachtbeestje al in elkaar steken. Succes é
 
camaro69 : aha daar schuld en beetje nic name in 69 ( jammer genoeg ken ik deze niet )

peperbus : Ton , het is nog geen bekent merk . deze doos en nog een rally wagen werden maar gemaakt door simil-R
de sprue"s zijn niet echt top gespoten en t'is ook gene tamya kwa juistheid ook maar we zullen wel zien
wat we er kunnen van maken

Zillion : ook enkel keren getwijfeld maar dan eens op net rond gekeken en zou wel moeten kunnen denk ik toch om hem te bouwen

Wet sellery : inderdaad met een PE plaatjes erbij ook , kwa body is het wel veel aan onderdelen maar in het echt is die ook zo
zelf twee vellen decals waaronder al het carbon en voor de ruiten ook en je kan vier verschillende versies maken
The - mouse : awel van dit standpunt ga ik er ook van uit , en t'is ne keer iets anders he

Famo : awel ging eerst wachten tot jij hem ging bouwen :$ . maar kon er niet aan weerstaan


gr Tom
 
Ik had het op deze Tom.

attachment.jpg
 
Lijkt mij een fameuze kit en ik ben benieuwd naar het afgewerkte model omdat ik zelf onlangs de Ford GT 40 gebouwd heb als mijn eerste automodel en dit model lijkt daar wel van afgeleid (of omgekeerd?)
Zeker volgen
groetjes
sabre
 
Jawel Sabre, dit is het nieuwe model (nieuwe uitvoering) van de Ford GT 40, of beter gezegd de reïncarnatie.

Op youtube zal er wel ergens een filmpje staan waar Top Gear deze wagen test.
 
attachment.jpg
Hey Tom , dit is de GT40 (Le Mans) die ik onlangs gebouwd heb en die Camaro nog op het schap heeft staan. Zie je de gelijkenis? Ik denk dat het feitelijk hetzelfde type wagen is die mischien verschilt van afstellingen volgens de wedstrijden waaraan ze deelnamen
Grz Sabre
 
Sabre, ik zal het nog eens verduidelijken :

- Ford GT 40 : gebouwd in de jaren 60
- Ford GT : gebouwd vanaf 2004

Ze lijken op elkaar, maar er zit wel meer dan 40 jaar tussen beide wagens.
 
Sabre, ik zal het nog eens verduidelijken :

- Ford GT 40 : gebouwd in de jaren 60
- Ford GT : gebouwd vanaf 2004

Ze lijken op elkaar, maar er zit wel meer dan 40 jaar tussen beide wagens.

Diegenen die het geld hebben om dergelijke wagens te kopens, kennen er meestal toch niet genoeg van om dat te weten hoor :)
 
aha nu weet ik welke dat is , natuurlijk dat was toen ook al een wagen die in oog sprong ( thanks voor de foto camaro en sabre )
dancooper : koop ik wel een bouw kit er van en ken er ook niets vanaf van al da technisch dingen , maar dank zij julli kom toch
het een en ander te weten:wub:


gr Tom
 
Plus het formaat is een heel stuk anders.
GT40
Length160 in (4,064 mm)
Width70 in (1,778 mm)





GT (2004->)

Length182.8 in (4,640 mm)
Width76.9 in (1,950 mm)
 
Dat is een hele mooie Tom, verschillen de onderdelen tussen de GT1 en de LM versie ook nog of zijn het alleen decals (de ACO van Lemans geeft namelijk andere aerodynamische vrijheden dan de FIA van de GT1 ;) )
Ben erg benieuwt!!!
Veel succes ermee.
 
martijn , enkel op de motorkap voor de benzine bij le mans is dit anders , van de decals is de rijders nummers verschillend


gr tom
 
Ook voor mij een onbekende speler op de markt maar wel een heel mooi model zo te zien.
Succes met de bouw Tom
 
Veel succes met deze... u kennende komt dit wel goed...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan