Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Ford GT MATECH 1/24 simil-R
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 34

Discussie: Ford GT MATECH 1/24 simil-R

Standaard Ford GT MATECH 1/24 simil-R

Hallo allen

Nu de Yamaha bike van rossi gedaan is
    Waag ik mij eens op iets heel anders dan wat ik nog nooit gedaan heb namelijk race wagen bouwen
    welke ik juist zal doen weet ik nog niet de Le mans of GT versie
    Heb er waarschijnlijk gene gemakkelijk uit gekozen maar hoop op een goede afloop van de bouw zelf
    Heb deze kit gekocht omdat dit echt wel een super race wagen is met een look van jewelste
    en om één en ander uit te proberen kwa decals en lakverf enzomeer

de box , inhoud ( foto's van net geplukt )

en de zerro paint die ik er bij heb gekocht
    je kon ook de spuitbus kopen van simil-R maar dan heb je geen control op je spuitwerken

zal nog eerst eens het bouwplan goed doornemen vooraleer ik er aan begin
    normaal zal hij recht uit de doos gebouwd worden

gr Tom
    Laatst gewijzigd door Camaro69; 06-01-14 om 11:29

Standaard

Deze ga ik zeker volgen.
    Heb zelf de '69 lemans versie nog liggen.

Ferrari meesterbouwer Peperbus's schermafbeelding

Standaard

Dat ziet er goed uit Tom! Ik ben benieuwd naar het verloop. Ik heb nog nooit van het merk gehoord.
    groet

Ton

Standaard

Mooi kit, heb hem bij Verbrugghe ook al een paar keer in men handen gehad maar toch terug gelegd. Vind het een mooie auto, maar hij past niet echt in mijn straatje van modelbouw.

veel succes met deze en ik zal je zeker volgen. gewoon omdat het een GT is.

Standaard

Ziet er een mooie kit uit, en compleet met PE. Ben benieuwd wat ge ervan gaat maken, de body heeft nogal veel aparte onderdelen.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Dat wordt weer een mooie om te volgen Tom. Na de motoren moet dit ook wel lukken, daar ben ik van overtuigd!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Hola !! ge gaat dit prachtbeestje al in elkaar steken. Succes é

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

camaro69 : aha daar schuld en beetje nic name in 69 ( jammer genoeg ken ik deze niet )

peperbus : Ton , het is nog geen bekent merk . deze doos en nog een rally wagen werden maar gemaakt door simil-R
    de sprue"s zijn niet echt top gespoten en t'is ook gene tamya kwa juistheid ook maar we zullen wel zien
    wat we er kunnen van maken

Zillion : ook enkel keren getwijfeld maar dan eens op net rond gekeken en zou wel moeten kunnen denk ik toch om hem te bouwen

Wet sellery : inderdaad met een PE plaatjes erbij ook , kwa body is het wel veel aan onderdelen maar in het echt is die ook zo
    zelf twee vellen decals waaronder al het carbon en voor de ruiten ook en je kan vier verschillende versies maken
    The - mouse : awel van dit standpunt ga ik er ook van uit , en t'is ne keer iets anders he

Famo : awel ging eerst wachten tot jij hem ging bouwen . maar kon er niet aan weerstaan

gr Tom

Standaard

Lijkt mij een fameuze kit en ik ben benieuwd naar het afgewerkte model omdat ik zelf onlangs de Ford GT 40 gebouwd heb als mijn eerste automodel en dit model lijkt daar wel van afgeleid (of omgekeerd?)
    Zeker volgen
    groetjes
    sabre

Standaard

Jawel Sabre, dit is het nieuwe model (nieuwe uitvoering) van de Ford GT 40, of beter gezegd de reïncarnatie.

Op youtube zal er wel ergens een filmpje staan waar Top Gear deze wagen test.

Standaard

Hey Tom , dit is de GT40 (Le Mans) die ik onlangs gebouwd heb en die Camaro nog op het schap heeft staan. Zie je de gelijkenis? Ik denk dat het feitelijk hetzelfde type wagen is die mischien verschilt van afstellingen volgens de wedstrijden waaraan ze deelnamen
    Grz Sabre

Standaard

Sabre, ik zal het nog eens verduidelijken :

- Ford GT 40 : gebouwd in de jaren 60
    - Ford GT : gebouwd vanaf 2004

Ze lijken op elkaar, maar er zit wel meer dan 40 jaar tussen beide wagens.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wet Sellery Bekijk bericht
    Sabre, ik zal het nog eens verduidelijken :

- Ford GT 40 : gebouwd in de jaren 60
    - Ford GT : gebouwd vanaf 2004

Ze lijken op elkaar, maar er zit wel meer dan 40 jaar tussen beide wagens.
    Diegenen die het geld hebben om dergelijke wagens te kopens, kennen er meestal toch niet genoeg van om dat te weten hoor
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

aha nu weet ik welke dat is , natuurlijk dat was toen ook al een wagen die in oog sprong ( thanks voor de foto camaro en sabre )
    dancooper : koop ik wel een bouw kit er van en ken er ook niets vanaf van al da technisch dingen , maar dank zij julli kom toch
    het een en ander te weten

gr Tom

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten