Hoofdsponsor

1/48 Mississipi 1870 Sergal schaal: 1:50

Status
Niet open voor verdere reacties.
het kan ook afschuinen zijn als het niet verjongen is.

dit wil zeggen als je de latjes tegen elkaar legt komen ze van achter tegen elkaar maar staan ze langs voor nog open . dit heb je meestal bij erg ronde spanten.

mischien is het dit wat petra bedoeld ?

Daar is de juiste uitleg van wat ik bedoel... nu nog enkel weten of ik het voor het lijmen moet doen of nadat het gelijmd is, maar ik vermoed ervoor...
 
dat moet je er voor doen.

maar let op dat je het niet te schuin maakt . maar na een paar latjes krijg je wel het gevoel van wat te veel is en van wat niet .
ook hier maar aan 1 kant schuin maken bv altijt de bovenkant en ook alleen als het nodig is.

dit kan je best doen met een klein schaafje of een schuurblokje.
 
dank je Dirk, daar kan ik weer mee verder se...ga dat waarschijnlijk maar nodig hebben in de draai van de romp, dus zal meevallen.... een schaafje heb ik hier ook liggen, dus komt helemaal inorde.... ;)
 
Fred, het is niet verjongen dat ik wil zeggen hoor...het is meer over de hele lengte van het latje, zodat ik mooie ronde vormen krijg in de draai...en mijn latjes mooi aaneensluiten...of noemen ze dat ook verjongen?
maar vanmiddag vraag ik aan Rik of hij mijn foto ff wil bewerken met pijltjes (weet namelijk niet hoe je dat doet), zodat jullie beter begrijpen wat ik bedoel...

Nu zitten al die mannen hier op de foto te wachten,maar ik weet van niets hahaha
 
ja rik dat krijg je als je vrouwtje van alles belooft waar je niets van af weet
 
Had eigenlijk mijn antwoord al gehad van jou Dirk, dus waren foto's eigenlijk niet meer nodig... ;););)


[mod] Wegens geen activiteit slotje er op gezet. Bij vervolg kan dit terug open.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan