Hoofdsponsor

1/48 Revell Eurofighter Typhoon (Single Seater) [DONE]

bedoelde dat de zijconsoles 2-dimensionaal zijn. soms kan een lichte wash direct voor iets meer diepgang zorgen, of een onderdeel dat er in feite ophoort en je via eenvoudige weg kan scratchen bvb.

wat niet wegneemt dat het een mooie jet geworden is ;)
 
Knappe en verzorgde build. Dit gaat een machtig mooi toestel worden als het af is.

De zijpanelen kan je nog altijd van een wash voorzien, met een dun penseeltje is dat zo gebeurd.

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
 
Hier ben ik weer met men update over de typhoon:

Hij is zo goed als af!! Alleen zou ik graag nog een FOD cover maken voor de luchtinlaat en zou ik wat spiegeltjes in de cockpit willen hangen.

Hier de foto's:

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Geef gerust commentaar over wat beter kon of tips. Dit is officieel het eerste model dat ik volledig heb afgewerkt en waar ik echt trots op ben ook al vond ik het een slechte pasvorm.

Niek
 
Ik vind hem heel mooi geworden Niek. De panellines zijn knap gedaan en de verwering in het algemeen ziet er super uit.
 
Heb weinig of geen verstand van vliegtuigen, maar het ziet er mooi uit in ieder geval.
Ben benieuwd naar de eindfoto's :).
 
Ik heb deze eens goed bekeken,je maakte er een juweeltje van he.mijn complimenten ervoor.
 
zeer mooi gedaan !!! en met de echte using look
 
Hey,

Yep, mooi gebouwd en verweerd, op naar de volgende ;)
 
Hier de afgewerkte Eurofighter. (Juist nog eens proberen spiegeltjes te maken)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan