Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/48 Revell Eurofighter Typhoon (Single Seater) [DONE]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31

Discussie: Revell Eurofighter Typhoon (Single Seater) [DONE]

Lightbulb Revell Eurofighter Typhoon (Single Seater) [DONE]

Hallo beste modelbouwers,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets postte maar heb het heel druk gehad en ook ben ik nog niet zo vertrouwd met dit forum... (problemen met foto's, dus hopelijk lukt het deze keer :p)

Ik heb eindelijk de moed terug gevonden om men F-16 af te werken die hier ook ergens op het forum staat, binnenkort volgen foto's. Ondertussen ben ik in de weer geweest met 2 jets op 1:48, namelijk de F-117A Nighthawk en degene waar ik het nu ga over hebben de Eurofighter Typhoon.
    Ik wou deze maken omdat ik het een indrukwekkende vlieger vind en omdat de bewapening op dit "beest" niet normaal is! :p Ik ben van plan eens een Italiaanse jet te maken dus bij deze. :p

"Farchamber"

De doos:

De schietstoel zoals deze in de doos zit

Beetje detail (de computerschermen ga ik nog wat opnieuw doen (moet dringend die Clear green van Tamiya eens aanschaffen))

De helften al wat samen
    De onderkant (beetje detail van het landingsgestel)

Beetje dryfitting

Zo staat hij er voor het moment bij

Voila bij deze weten jullie nu ook weer waar ik mee bezig ben :p

Ps: De cockpit en vleugels zijn al bewerkt met putty dus eventuele spleten die op bovenstaande foto's staan zijn al allemaal weggewerkt maar had geen foto's daarvan. :p

Tot later!

Niek

Standaard

Mooie vorderingen, en de foto's zien er goed uit, dus je kent het al hier op het forum
    Benieuwd naar de vorderingen
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Niek,

Hoe was de aansluiting bij de inlaat? Dat schijnt bij deze kit een beetje een probleemonderdeel te zijn.

Standaard

@ Lex,

De inlaat was idd een redelijk pijnpunt, ik heb het zo goed mogelijk dicht gekregen, ik zal proberen eens een close-up foto ervan te posten. Het zal zowiezo afgedekt worden van mij omdat het een statische diorama word.

Standaard

Dat is wel de makkelijkste oplossing!
    Heb er ergens in de voorraad ook een setje met resin Eurofighter kappen liggen.

Volg deze met veel belangstelling!

Standaard

Ziezo weer beetje verder gedaan met de Eurofighter, niet veel want heb het druk gehad met men F-16, (waarvan ik nu ook nieuwe foto's heb gepost) heb hem een basislaagje gegeven om bepaalde fouten beter te zien en er zijn er nog een paar. :p

Speciaal voor jou Lex heb ik wat detail foto's geplaatst:

Voila dit was het alweer, zal weer eventjes duren wss tot ik weer iets post. (wss pas rond de paasvakantie)

Niek

Standaard

Hallo hallo,

Eindelijk weer een update over men Typhoon! :p

Eerst en vooral pre shade:

Na pre shade basislaag:

De pre shade kwam er niet genoeg door dus heb ik deze vanmiddag nog eens over gedaan en nu is hij hoe ik het wou, heb wel geen duidelijke foto maar het valt misschien wel op op volgende foto.

De AIM 120B's moeten nog gespoten en gedacaled worden, de 1000 liter fuel tanks alleen nog decals.

Voila dit was alweer een kleine update, volgend op het lijstje:

Verdere decals aanbrengen, sludge wash,wielkasten,cockpit open bouwen, schietstoel detaileren, exhausts opnieuw spuiten, FOD cover maken voor de intake.

Tot de volgende!

Niek

Standaard

Ziet er goed uit.
    En nu ik deze zie laat me er aan denken dat ik er ook nog ergens één heb steken.

Mark

Standaard

Bedankt Markske, ben er zelf ook content van ma tkan nog beter vind ik, ik blijf bijleren. :p

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Farchamber Bekijk bericht
    Bedankt Markske, ben er zelf ook content van ma tkan nog beter vind ik, ik blijf bijleren. :p
    Met elk model leer je bij of probeer je iets nieuws.
    Ik doe nu al verschillende jaren aan modelbouw en leer met elk model bij dat is het leuke aan de hobby.
    Niet te veel in één keer willen en het nodige geduld natuurlijk.

Mark

Standaard

Hey,

Pre-schaduw komt er mooi uit, mooi gedaan.
    Ben benieuwd naar zijn volledige afwerking.

Standaard

Ziezo weer wat verder gedaan met de Typhoon. Alle decals zitten erop samen met de 4 AIM-120B's en 2 AIM-9 Sidewinders en een glanslak laagje. Hij is klaar voor een washke. Daarna wielkastjes bevestigen, refueling probe, hier en daar nog wat bijwerken, canopy erop en schietstoel verder afwerken en na dat alles de 3 fuel tanks en de 2 GBU-24's erop en een matte laag. Tot slot moet de FOD cover nog worden gemaakt, mss iets voor vanmiddag... Nog redelijk wat werk dus ... :p

Enjoy.

Niek.

De AIM-120B

De Sidewinders

Wat er nog bijkomt :p

Standaard

Ziet er al mooi uit.

Mark

Standaard

Merci Markske, ben ook echt tevreden over deze.

Standaard

Inderdaad erg goed!
    En leuk om te zien dat het een Italiaanse Typhoon geworden is!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten