Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Hoi Gabber,

Ik zal hem morgen wel eens meenemen naar de club ;)

Cheers,
André
 
Omdat ik zo graag foto's post nog snel een kleine update van het onderstel van de RSO :)

030.jpg
031.jpg

Cheers,
André
 
Ga je die steyr schilderen (AB-en ) of laat je die naked ?
 
Yoooo Dré, ik wil eens terug komen op die stuurinrichting van je Steyr. Persoonlijk zat ik hier nogal te kijken naar die bedieningsstangen, heb verleden week weer eens die RSO (zonder cabine) van mij van onder het stof gehaald en daar zijn die merkelijk kleiner. Die op mijn model hebben de lengte zoals op de volgende foto van de RSO zonder cabine. Nu ,ik zeg niet dat ge verkeerd zijt é maar vind het verschil toch een beetje raar, niet ?

attachment.jpg
 
Hoi Famo,

Ik heb zelf mijn ref. foto's eens allemaal bekeken en ze moet toch die hoogte hebben.

548.jpg
RSOFACCEAV2.jpg
5009418.jpg
2020066410030961650mXniaD_ph.jpg
SteyrRSO_2.jpg
6448780007_5295d6ea84_z.jpg

Cheers,
André
 
rare gasten die moffen :laugh::laugh:
 
Deze lange bedieningstangen waren waarschijnlijk nodig omdat de lange hefboom het bedienen van de sturing lichter maakte.

Mooie vorderingen die je maakt, André. Mooie camo patronen op die referentiefoto's.

Leuk dit te volgen.

Groeten Rik
 
Handige foto's, heb ook een model van Italeri liggen, wel apart dat het zo aangestuurd wordt, maar goed zal vast een reden hebben gehad ;)
 
Tegenwoordig worden rups-kranen ook bestuurd met twee hefbomen. De aandrijving gebeurt hydraulisch. Elke hefboom bedient één rups, door de ene in vooruit en de andere in achteruit te plaatsen, kun je ter plaatse keren.
Ik weet niet of de RSO een hydraulische aandrijving had, maar dit zou best wel kunnen.

Groeten Rik
 
@ Rik er zijn zeker een paar leuke patronen bij maar eigenlijk ben ik er zelf nog niet uit welk het gaat worden.
Wel ga ik de rso de flak en de schijnwerper telkens een anderen kleur geven, hier mee bedoel ik de rso een 2 toon camo. de flak een 3 toon camo. en de schijnwerper gewoon panzergrijs.

Ondertussen hebben we nog eens voor schrijnwerker gespeeld en zijn we weer een stukje verder met de laadbaK.

038.jpg
039.jpg
040.jpg

Cheers,
André
 
André,
Wauw,woorden schieten tekort........1 woord is voldoende: prachtig!
 
Knappe foto's van even knap werk. Goed dat je telkens andere kleuren en camoschema's kiest Dreeke.
 
Thanks PeiperJ ;)

Guy ik denk ook wel dat dit een leuk affect gaat geven :)

Cheers,
André
 
Hoi allamaal,

Ik ben ondertussen ook aan mijn flak begonnen voor in de laadbak van de rso.
Nu heb ik een vraagje zou ik deze posten tussen de bouw van de rso of zou ik hier een aparte topic voor openen??

Cheers,
André

PS: Nog een vrolijk paasfeest en laat de eitjes maar smaken :)
pasen.png
 
mooi werk man , zeer fijn priegel werk .. en ook een fijn pasen gewenst .
 
ik zal het ook 5 jaar volgen

danku en het zelfde voor jouw, vrolijk pasen bedoel ik (ik ben nieuw)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank U Dreeke, ook een zaaaaalig Paaaaasen gewenst.

Post Uw Flak gerust hier, het vormt uiteindelijk toch allemaal één geheel ? Wie het verschil niet ziet tusssen Uw RSO en de Flak, kan beter post...... verzamelen ?

@Sk8girl : welkom op het leukste forum van het internet ! ;)

Groeten Rik
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan