Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Prachtig model, het loopt over van detail...een pareltje voor het oog ;)
 
@ Peter normaal kan je hem al bekijken op de beurs van KMK en zeker op smc, maar of hij op de wedstrijd staat kan ik nog niet zeggen zeker zal hij op onze clubstand terug te vinden zijn ;)

@ Johanna de laatste 10% zullen wel lukken denk ik :$

@ Jurgen ik zal hem vrijdag wel eens meebrengen!

@ Bedankt Bart.

@ Beyond & Patrice: pareltje, juweel :O dat zijn mooie complimenten voor te horen Thanks.

Cheers,
André
 
schitterend model, bijna zonde om hier verf over te kieperen...
 
@ Silenoz, ik ben er ook over aan het nadenken voor hem eerst eens een paar keren in te schrijven als naked-kit.

Hier een kleine tekst update ;)

Ondertussen ben ik volop bezig met de figuren, nummer drie is bijna klaar :)

Cheers,
André
 
tis nog zomer hee dree,zou hem nog geen jasje aandoen
 
... meer krijg ik er niet uit, gewoon sprakeloos.

Inderdaad bijna jammer om er verf over te kieperen, maar langs de andere kant, met de juiste verfartiest achter de brush en dit kan wel echt wereldklasse worden...

Prachtig André
 
Hey,

Andre, groot gelijk om deze in te schrijven als naked model, is bijzonder geslaagd man.... ;)
 
Thanks Swa ;)

Zo nu de positie van de eerste figuren bepaald is kunnen we beginnen voor ze hier en daar wat bij te werken en op te vullen.

121.jpg
123.jpg
122.jpg
127.jpg
124.jpg

Tot de volgende,
André

witzwart.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja mijn complimenten hoor!! dit is prachtig geworden.. :eek:
 
Ziet er zeer fraai uit André.
Netjes en gedetailleerd gebouwd, complimenten.
Ben zeer benieuwd of je het nog verder gaat afwerken met een verfje.
 
Ik beaam volkomen wat G-unit hier zonet heeft gepost! Wereldklasse..
 
@ Kevin bedankt voor het compliment.

@ Wim normaal komt er wel wat verf op, maar misschien dat ik hem op een wedstrijd eerst eens inschrijf als naked-kit.

@ Guy & sheriff :01::01::01::01::01:

Cheers,
André
 
Prachtig André !

De natuurlijke pose van je figuren maakt alles tot één geheel. Zeer mooi.

Groeten Rik
 
Ook mijn complimenten voor de manier waarop de figuren met de RSO combineren, de poses zien er natuurlijk uit en zo komt het plaatje mooi bij elkaar.
Gr Johanna
 
Toch had ik mijn twijfels over de figuren zeker het figuur aan de deur.
In princiep staat hij daar maar wat te staan dus over deze twijfel ik nog.

Cheers,
André
 
Ik vind hem wel passen. Mijn eerste gedacht was dat hij het allemaal ook wel leuk en gezellig vond, maar dat er toch gewerkt moest worden en de kaart gaat pakken om te zien waar of hoe het verder moet... Dat kwam mij spontaan binnen als ik het zag. Ik zou hem houden!

grtz Dave aka Sheriff
 
Kan me je twijfel voorstellen, hij lijkt wat in zijn gedachten en het zou zo kunnen zijn dat ze net van plan zijn te vertrekken, alleen of dat duidelijk wordt uit de setting dat is de vraag, wellicht dat je de figuur met 4de figuur kunt laten communiceren of naar boven iets laten roepen zodat de man op de rand deels naar beneden kijkt in een poging ook met nummer drie te praten??
Gr Johanna
 
Hé André, gewoonweg schitterend!!!!!!!!
Wat het personage betreft aan de deur, ik vind dat deze daar echt op zijn plaats staat. Doordat hij de deur openhoud, kan je het interieur zien ;-) Simpel toch ;-)

Erwin.
 
Met de figuren is het af, mooie hoofdjes trouwens.

Grtz Bart
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan