Hoofdsponsor

Anders / onbekend Dit ligt al stil sinds 1983 toen mijn derde kind werd geboren.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightning strikes

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 jan 2012
Berichten
399
Weet niet of dit hier thuis hoort maar ooit ben ik van plan haar af te maken. Ik ben er vorig jaar al eens aan begonnen maar raakte de draad kwijt:O Letterlijk. Wist niet meer wie wat waar van alle touwtjes.
Have a look.
attachment.jpg


attachment.jpg
attachment.jpg

attachment.jpg

Heeft dus 29 jaar in de kast gestaan. Hoop dat de touwtjes niet rot zijn.
 
Mooi project om te restaureren.

Fred
 
Ehm.... Niet om het een of ander hoor maar ik denk niet dat die nog blijft drijven.. Beetje last van houtworm?? :P







Maar inderdaad een mooi projectje om te restaureren..
Heel veel succes met de hervatting van de bouw..
 
Inderdaad een leuk restauratie-project.

PS : ik heb uw bericht naar hier verplaatst omdat het hier niet om een bouwverslag gaat. Als ge er ooit terug aan begint, geef dan een seintje dan zet ik het terug bij het gedeelte houten schepen.

Groeten

Pascal
 
Ha Pascal, no problemo. Twijfelde ook want het is niet af maar ook nog geen bouwverslag. Wou het meer als voorbeeld/info laten zien. Er zitten wat leuke veranderingen in zoals de knieen en de gedraaide steun pilaren conform het origineel.
 
Leuk project om weer eens op te pakken/restaureren.
Alle tuigage verwijderen en eens overnieuw beginnen, hier en daar de romp stofvrij maken :), bijwerken en je hebt een pracht van een model.
 
Hoi Lightning,

Mooi project en even googelen misschien vind je dan wat meer over de tuigage (of misschien heeft iemand hier zo'n zelfde model) enfin succes met dit project ziet er heel tof uit dat opengewerkte.

dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan