Hoofdsponsor

De Agostini : Eendracht

  • Onderwerp starter Jolly Sailor
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat modelbouwerke al de vraag beantwoord heeft, inderdaad één kant blijt open.
Ik vermoed dat dit met opzet gedaan is: Als stuntelende beginneling breek je zoveel latjes van de romp dat je blij bent dat er één kant open mag blijven !

Grapje !!!!!!


In de reeks en op de afbeelding die in de boekjes voorkomen is bakboord open en als je hem bouwt volgens de technische bladzijde is stuurboord open....
of heb ik me dan toch vergist ?????

Ben nu in blijde verwachting van de hulp aangeboden door modelbouwerke ( waarvoor mijn dank ) die mij de ontbrekende nummers gaat scannen en toesturen.

heb wel een vraag voor Dirk ivm met ' dichtmaken van het bovenste stuk waar de kanongaten staan ' wat bedoel je hiermee aub ?

En dan verder: wie kan mij helpen met advies over lijm gebruik en meer bepaald alleslijm in gel , wie heeft ervaring met UHU contact power adhesive ( stick ) en UHU
all purpose adhesive super. Waar zouden die te koop zijn in de regio Oostende ?

Alvast iedereen bedankt.
 
ik zou het stuk dicht maken waar de kapiteinhut gelegen is want dit komt nu erg slordig over met planken die alle kanten uit wijzen behalve de juisre kant.

mischien moet je eens bij scotty gaan kijken voor de lijm die zl die wel in huis hebben en woont tog tegen oostende dacht ik


[mod] Wegens geen activiteit slotje er op gezet. Bij vervolg kan dit er weer open.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan